INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Khamis, April 25, 2013

CABARAN JULAILEY JEMADI DI DUN SIKIJANG JOHOR

 Julailey Jemadi calon Parti Keadilan Rakyat
 bagi P.141 Parlimen Sekijang adalah anak kelahiran Negeri Johor Darul Takzim. Berusia 34 tahun dan dilahirkan pada 21hb Mei 1979. Sudah berumahtangga dan dikurniakan 4 orang cahaya mata.
Beliau dibesarkan di Batu Pahat. Menerima pendidikan di Sekolah Rendah Kebangsaan Parit Kadir (1986-1991) kemudian menerima pendidikan di Sekolah Menengah Mahmud Iskandar (1992-1994) dan Sekolah Menengah Vokasional Muar (1995-1996). Beliau juga menyertai Sekolah Agama Rakyat Johor (1987-1992) dan Sekolah Agama Khas Johor (1993-1994).
Sejurus selepas SPM beliau melanjutkan pelajaran di Institute Twintech of Technology (Sekarang dikenali sebagai IUCTT) sebuah pre diploma program di bawah kelolaan UTM.
 Beliau pernah bertugas di Fujitsu Component Sdn Bhd di Batu Pahat. Selepas itu beliau melanjutkan pelajaran di University of Surrey, United Kingdom. Setelah lulus ijazah beliau bertugas disana sebagai jurutera di sebuah industri mekanikal dan penjagaan bangunan.
Beliau kembali ke Malaysia pada tahun 2010 dan terus melibatkan diri sebagai aktivis politik sepenuh masa bersama Parti Keadilan Rakyat. Beliau di arah bertugas di pejabat Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail
 sebagai Setiausaha Politik. Beliau masih lagi bersama-sama di Angkatan Muda Keadilan sebagai Setiausaha.
Julailey telah mula berkempen dengan sentuhan pengundi dari rumah ke rumah di sekitar P.141 Parlimen Sekijang. Salah satu masalah yang diajukan oleh pengundi adalah masalah sosial terutama sekali masalah ketagihan dadah di kalangan golongan muda yang gagal ditangani oleh Barisan Nasional yang memerintah.
Kenapa pengundi P.141 Sekijang wajar memilih Julailey Jemadi dari Parti Keadilan Rakyat sebagai wakil rakyat?
 1. Beliau akan memastikan keprihatinan penduduk dapat dibentangkan di Parlimen.
2. Menjadi wakil rakyat yang bukan sahaja dekat di hati tetapi akan terus turun padang memahami masalah yang dihadapi penduduk.
3. Membantu anak-anak muda di Sekijang merealisasikan potensi mereka untuk berjaya ke menara gading.
4. Memastikan golongan miskin tegar dapat dibantu supaya mereka dapat sama menikmati kemakmuran yang dirasai negara.
Julailey berikrar akan menangani isu-isu yang dihadapi penduduk dengan program-program yang dirancang oleh Parti Keadilan Rakyat untuk kebaikan semua pihak.
Jika dipilih sebagai wakil rakyat, beliau ingin membela nasib semua rakyat terutama sekali yang berpendapatan rendah dan golongan orang kurang upaya yang gagal dibela oleh Barisan Nasional.


Gambar bawah cabaran anak muda  Julailey Jemadi  
sepanjang berkempen di DUN sikijang-johor


Sudah lebih 50 tahun merdeka konsep demokrasi GAGAL di hayati oleh pengikut Barisan Nasional. Gambar menunjukkan seorang penyokong tegar Barisan Nasional yang menurunkan banting parti PR di Segamat. Banting yang telah dikait telah jatuh dibawah tiang. Kini anak didik BN ini sedang ketakutan kerana telah dicari oleh polis.

Kami telah dimaklumkan bahawa pihak polis akan mendakwa perempuan ini setelah perempuan ini sendiri mengaku perbuatannya kepada polis. [Admin]


Cabaran yang terpaksa hadapi untuk mencari kebenaran
Halangan dari puak2 yang tak bertamadun lagi yang rakus dengan kuasa  ,yang
membelakangkan  undang-undang...


Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong