INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.WHATSAPP 0139609230

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Ahad, April 05, 2009

Hmmmmmmm....Entah lah....

Benda yang baru ni kekadang kita suka ....

Suka dan berminat ...Sekurang-kurangnya suka nak tau.....atau minat nak tau jer.........

Apabila ahli parlimen saya nak jadi PM dan angkat sumpah pagi Jumaat lepas ...saya banyak ngadap TV jer .......semuanya kerana nak tau perkembangan semasa dalam negara kita dan rasanya TV malaysia dalam bab ini ni dia tak buat putar belit ....

Sebelah malam pulak PM kita buat sidang media dalam semua saluran TV .....masa itu saya minum kat kedai kopi..semua senyap dan teliti mendengar ucapan YB kita berucap (PM).....

Orang-orang Umno masa itu senyum meleret ...nampak sangat gembira....tapi air tak juga kena belanje ...

Orang PAS macam biasa jer...sehingga sampai bab majalah Harakah dan suara keadilan ditarik balik pengantungan

terpacul keluar "Takbir...."lepas tu keluar pula berita tahanan 13 tahanan ISA dibebaskan ....Kami orang-orang PAS terpandang antara satu sama lain ....mungkin ada beribu persoalan difikiran masing-masing.....



Antara yang ada dalam fikiran...


  • Ini sudah baik...

  • PM kita dah tobat ke....

  • Mengapa ISA tak dimansuhkan....

  • Takkan banyak tu jer....

Tapi dalam fikiran saya tak sama dengan kawan-kawan ....saya terus terfikir dua orang tahanan ISA ia itu Isteri kepada iktivis ISA puan ......Norlaila.....dan anak-anak dan YB dari PR mengapa mereka tak di bebaskan ...............

Sedih ....berlenang air mata tanpa diketahui kekawan.....

Kali ini saya balik tanpa belanja kawan-kawan .................

Tidur...... esok kejer.......

Sehingga artikal ini ditulis hati ini masih sakit ....Ia datang dengan sendiri bukan boleh dibuat-buat....

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong