INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.WHATSAPP 0139609230

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Ahad, April 19, 2009

MARI DATANG CHINI

Baru sebentar tadi TV 3 menyiarkan berita berkaitan dengan Felda ...
Sambil buat kerja telinga mendengar ......Tak pasti siapa Menterinya....yang pasti azamnya dia nak datang keseluruh rancangan Felda........Eh...Leh....Cakap jer.....baru dapat jawatan......Semua menteri...tu lah ayatnya..........selepas 3 Bulan ...senyap jer..........
Kalau datang pun diwar-war kan dulu....seluruh media.......persediaan dah rapi dalam rancangan baru datang ....lepas tu berucaplah.......
"apa lagi yang peneroka tak puas hati ? "...............
Kalau betul-betul iklas mari datang keChini tidur dirumah Jenerasi Kedua nanti saya tolong carikan rumah...dengan syarat jangan beritahu YB Chini dan pentakbiran Felda ...SB tak per......
dia jaga keselamatan...Saya akan tunjukan rumah sewa buruk jenerasi Felda dan kita sama-sama tidur ......
Dengar berita kawasan perumahan itu banyak borang DAP ...siapa yang bagi saya tak tau...siapa kepalanya saya tak tau....hal ni saya tak campor......
Yang pasti saya akan berhenti bercakap sehingga perumahan kos rendah dan bangunan ruang niaga untuk jenerasi kedua ini ada disetiap rancangan Felda Chini.
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong