INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.WHATSAPP 0139609230

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Isnin, Jun 01, 2009

MENANTI SENJA BERLABUH

Hari ini badan terasa semacam jer ..panas lebih mungkin bahana makan daging di tempat kenduri....ialah tua dah kita ni.......makan tak boleh silap sikit................
Petang ini kerana tak berapa sihat saya ronda-ronda ambil angin sambil klik ,klik, suasana perkampongan Chini 04




Budak-budak muda main bola dipadang awam chini 04



Yang tak minat main bola ,main sepak raga bulat ,oky lah tempat macam ini pun janji boleh main ,nak cari tempat yang selesa tak ada ,nak mohon dengan kerajaan tempat permainan.....nanti kut..... buat masa ini kerajaan sebuk jangan kacau dia.......lagi pun felda kan kubu umno tak kesah lah ...............


Saya fikir dua kali nak keluarkan gambar kawasan perkampongan Chini 04 ini sebab keadaan yang tak berapa cantik.
Tapi gagahkan juga terpulanglah pada pembaca semua..
Yang pastinya tangungjawab kami sebagai peneroka sudah kami buat yang termampu contohnya ,
  • Projek Edible Garden kami dah buat walau pun dapat yang ke 3 diWilayah Kuantan.
  • Lada Kulai Rasanya yang berbaik buat masa ini .
  • Yang lain-lain seperti nak buat bangunan kedai kami tak mampu lah.............
Yang ini kedai jenerasi kedua depan D'mat



Yang ini kedai jenerasi kedua tepi D'mat
Nasib baik D'mat benarkan tanah dia buat kedai sementara ..dia bagi api letrik lagi....
Ditakdirkan esok dia hantar surat... suruh roboh bagaimana ye.............




Pasar malan setiap isnin malam selasa habis jam 10.00malam



Aku selalu kat sini dengan kawan-kawan ....(pzzz...ada janda...)

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong