INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Jumaat, Julai 24, 2009

Cerita Aku

Sahari dua ini diwarong kopi bercerita bab Israk Mikraj dan potongan pinjaman perumahan Felda.Letih aku menjawab nak membela Felda ..akhirnya aku kalah juga...maklumlah aku ni Esco JKKR....he...he...
Masaalah Israk Mikraj kerana katanya ...mengapa tidak diadakan secara memuafakatan dan mengambil penceramah luar yang baik sikit..dan pasang speker luar masjid biar semua orang mendengar..?
Yang berlaku..... hanya mengambil penceramah ustaz yang mengajar kitab setiap dua hari sekali dimasjid ...jadi dia orang nak juga merasa penceramah luar.
Berbelit juga lidah saya nak beri penerangan...antaranya nak jimat
perbelanjaan...bla...bla...
Tapi akhirnya kalah juga..Last sekali saya bangun tepuk meja kuat-kuat..! "itulah sokong sangat dengan pengerusi masjid tu ..dia tu bapak Umno..orang umno mana suka sangat dengan ceramah !!baca kitab tiap-tiap minggu pun tak pasang speker luar takut..!takut orang minat kat ugama ..kalau orang minat kat ugama nanti ramai yang sokong PAS..!!."lepas tu aku bla....petang tu kita orang jumpa lagi ...dia tersengeh dengan gigi tak adanya ..aku gelak sakan...dapat air free...

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong