INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Selasa, Ogos 25, 2009

TAHNIAH PADA SEMUA YANG TERLIBAT


Dari sudut pilihan raya……….

Saya ucapkan tahniah

pada PAKATAN RAKYAT

Kerana memenangi 7 pilihanraya kecil daripada 8 pilihan raya .

Saya juga ucapkan tahniah pada BARISAN NASIONAL

Kerana mendapat 4 DUN PR hasil lompat parti.

Saya ucapkan tahniah pada PDRM

Kerana……………………..

Saya ucapkan tahniah pada SPRM

Kerana……………………………………….

Saya ucapkan tahniah pada SPR

Kerana memperketatkan undang-undang pilihanraya agar…………………………

Contoh :

  • “seperti tidak boleh rayu undi pada hari mengundi, tidak boleh buat bangsal panas berdekatan tempat mengundi, tidak dibenarkan bawa bendera parti oleh para penyokong

Ada blogger buat ulasan bagini…..

Pada semua pembaca tepuk dada tanya diri.
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong