INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Ahad, Ogos 09, 2009

WAKIL PENEROKA

Ada dalam satu rancangan Felda ....saeorang wakil peneroka ( Tim.Pengerusi ) yang baru sering menjadi senyuman sinis para pengurus rancangan apabila dalam bilik mesyuarat atau dewan makan dengan gelagatnya....dengan ucapan-ucapanya yang nak termuntah aku dengar.....

  • Antara ucapan-ucapanya ,"untuk kali ini saya tak mahu masuk bertanding dan akan datang saya akan bertanding"terkejut orang ramai ,baru sebulan pegang jawatan dan orang ramai tak kenal dia lagi dah ada hati nak bertanding......
  • Semasa pelancaran wilayah ekonomi pantai timur di runcang adalah pehak urusetia supaya para hadirin duduk di baris ketiga kerana baris kedua dan pertama untuk dif-dif jemputan .maka dia pun duduk di baris kedua,maka urusetia tersebut menyuruh duduk baris bekakangnya..dia jawab "awak kenal siapa saya..?..saya Tim.Pengerusi...bla...bla....bla...
  • Yang terbaru ,baru ini ada buat perjumpaan dengan Tim.Menteri Felda...dia ada sebut.."Dato' kenal saya ?..siapa saya..?...bla...bla...saya ada projek juta...juta......bla...bla....
Alahai malangnya rancangan tersebut..................dapat wakil peneroka macam ni.....

Ini klik...klik...klik...punya pasal......la..........
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong