INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.WHATSAPP 0139609230

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Jumaat, Oktober 30, 2009

KERETA KU DAN PUSPACOM

Inilah kereta saya ...yang mampu saya gunakan...untuk tukar yang baru dan bermewah-mewah dan membazir duit itu bukan kerja yang baik....

Dulu rotax dan ansuran kalau dah mati tak sampai RM200.00 saya bayar....
Baru ini dah naik kena bayar RM550.00 terkejut juga....maka 4 bulan baru dapat bayar maka 4 bulan kereta ini tak berjalan...


Ada duit lebih baru dapat hidup rotax...maka sekarang ini dah ada rotax...senanglah nak kemana-mana....

Malam tadi dengar berita pula kereta umur 15 tahun keatas kena test body pula....
satu lagi masaalah mendatang....duit lagi......

macam mana kita nak buat yer.....?

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sememangnya mereka-mereka tetap mencari jalan untuk memenuhkan poket masing-masing. Jika di renung sejenak, setiap tindakan mereka cuma untuk menyenangkan lagi orang yang memang dah senang. Mereka akan cuba mempersulit orang yang memang dah dalam kesulitan. Dengan cara ini mereka akan rombak kembali dasar dan dengan GAHnya mereka berkata "kita mengambil kira golongan rakyat yang susah". Kita semua sudah sedia maklum dengan tujuan mereka itu. Kereta lama cuma dipakai oleh orang-orang yang susah, bukan boleh laju pun. Lagipun orang susah nak jimat minyak, mana lah nak pandu laju. Kalau kereta baru al maklumlah....

gayapeneroka berkata...

Era najib ni ... Macam-macam...

DIARI PKGMEN berkata...

Orang FELDA tetap sokong apa yang kerajaan buat walau pun mencekik rakyat.YB macam tu pun menang besar BN

Tanpa Nama berkata...

Bagitulah dasar kerajaan BN , tak habis-habis nak menyusahakan rakyat yang miskin demi menjaga kroni yang kaya. End BN!

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong