INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.WHATSAPP 0139609230

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Isnin, Oktober 05, 2009

KESIAN AZEEZ

Akhirnya jumpa juga gambar dia (azeez ) kesian aku tenguk....benjol... ...besar pula tu...kalau tenguk gambar dia ni...dia menangis..tapi yang peleknya kawan dia senyum jer........
macam nak tergelak...


Aku agak orang yang sentuh azeez ni pawangla...sekurang-kurangya bomoh....atau ada bela hantu raya......
biasanya pawang atau bomoh nak buat orang tak perlu tumbuk ..
.hanya sekadar sentuh jer......
dan yang terkena itu yang menderita.....
cuma yang peliknya... lain yang sentuh ...lain yang benjol....


kah....kah....kah.......kah........kah........kah......
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

2tahun lepas ak de tngk cte tamil..cte politik tamil..cte polisnya yg mana sangat jahat dan bekerjasama dngn ahli politik yg kuat.dan stategi ahli poltik tamil ni lbh krng jerk cam yg br berlaku kt malaysia ni..ctenye begini..partiB mempunyai pengaruh yg kuat jgk untuk mengalahkan parti dia ni..jd dia rasa tergugat..lagi dia pun rancang satu strategi tuk tarik minat pengundi..dia plane suh orang2nye tikam dia waktu dia habis berceramah..tetapi rancangannya amatlah rapi..dia dah kaji dh fikikal badan manusia ni.dia dh kaji dh tmpt mane bila tikam x kn mati.


jadi dia pun suh la orng2 dia tikam dirinya kt tmpt2 yg telah dikaji tadi yg x mungkin boleh membunuh..lalu bila tiba masanya mereka pun bertindak.dan hebohlah kt tv.dan dia pun ckp pihak parti lawan yg bwt semu ni.jd rakyat waktu tu jd marah lalu protes.dan akhirnya parti lawannya kalah teruk.dan dia berjaya jgk dngn tekniknye..jadi sme jela ape yg berlaku kt negara kte ni.cme si mamat ni x dela seberani tamil tu.x nk la tikam2 ni,silap2 mampos.haha..so dia upah orang suh belasah dia..tu pun sket jerk.jngn belasah teruk2.hahA..pandai latu..tektik ni sbnrnye dah basi la..and bnda ni dah didedahkan dlm cerita tamil yg nk tunjukkan fenomena politik di negaranya..umno pun nk tiru jgk.haha..ak harap korang sebarkn bnda yg bermanfaat ni..spya kte semua x tertipu dngn tindak tanduk najis umno

hj jamaludin berkata...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Memang betul Azeez bukannya di tumbuk penyokong Pas , tapi empunya bloger tolong periksa betul gambar2 e2 dan cara tuipan himbus angin ( santau angin tu ) yang keluar dari mulut dan chalitan minyak dagu di calit oleh penyokong Pas seperti gambar yang tuan tonjolkan .Malah roh T.B.hock dah rasuk badan Penyokong Pas dan penyokong Pas lepas roh T.B.Hock kat Azeez. Cara mainan batin lain dari pada yang lain dan penyokong Pas jangan nak nafikan kalau da buta kat dunia ni takut nanti buta kat akhirat pulak . Saya rasa Azeez kena santau dan minyak dagu kot dan rasukkan roh T.B.HOCK yang di gunakan penyokong Pas seperti tertera kat gambar tadi.Penyokong Pas dah mula main permainan batin . Suruh Tuan Guru Nik Aziz sholat hajat untuk confirm kes santau ni. Hj jamaludin

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong