INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Ahad, Oktober 11, 2009

PAS TEWAS

Keputusan semasa

PAS .... 2578
BN ..... 8013
Majoriti ... 5435
Jumlah undi ..... 13644
Peratus ...... 81.6%
Rosak .... 222

Dalam artikal saya yang lalu saya mengatakan UBN akan menang,kerana atas dasar kekeluargaan.
Dugaan saya tepat...kemenangan kali ini atas dasar kekeluargaan .....
Orang-orang Isa mengharapkan isa menjadi MB mengantikan yang ada kerana ada cerita disebalik tabir mengatakan Isa akan mengantikan MB yang ada...Ini bermaksud orang NS tak sukakan MB yang ada.
Saya tetap mengatakan kemenangan UBN bukan kerana orang cintakan UBN ...saya yakin orang NS tetap bencikan UBN ...
Orang NS macam saya juga...ada mata ,ada hati ,ada perasaan ,boleh menilai mana baik ...mana buruk....
Tak usah nak menafikan ....budak-budak UBN memang samseng ini bukan cerita reka-reka atau dengar cakap orang ...ini depan mata saya sendiri gelagat dia orang ni...cukup memualkan.....tak sepatutnya dilakukan oleh orang melayu islam...tidak ada adap sopan....
Orang tempatan semua boleh melihat .....tapi mengapa boleh menang juga ?....Ini persoalanya....

Kalau perkara ini berlaku diFelda Chini ...Datok Bakar Harun wajib gulung tikar.....Aku tau apa aku nak buat....

Tapi orang Bagan Pinang kental dengan kekeluargaan ini masaalahnya....













Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong