INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.WHATSAPP 0139609230

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Selasa, Disember 29, 2009

MESYUARAT KOPERASI CHINI 04

Hari ini di Felda Chini 04 ada mesyuarat agong Koperasi ,saya balik cepat...biasalah tak puas hati merajuk la.....lantaklah nak mampus ke nak lingkup ke koperasi chini 04...aku dah tak heran ...selama ini pun ahli bukan dapat apa pun.....
Harta yang ada pun semangkin habis.....
dah tu ...mesyuarat agong 3 tahun sekali....
Buat perbelanjaan tidak ada nasihat dari Pengurus Rancangan.Kita faham ada undang-undang kecil membolehkan perkara ini...Tapi dengan tidak adanya kuasa Pengurus Rancangan Kewangan bebas untuk diolah.
Kemuskilan saya:
  • Minit mesyuarat tiga tahun yang lalu kewangan tak diluluskan..tapi mengapa hari ini meluluskan
  • Cara mana oudit luar buat kerja dengan kewangan yang tidak diluluskan
  • Kewangan tidak dioudit oleh oudit dalam
  • Mengapa tidak ada wakil dari pehak SKM
  • Mengapa tidak ada wakil dari pehak oudit luar
Tak heran lah kalau engin jet hilang pehak oudit negara tak jumpa...
Semua ini kerana tidak sangup menghadapi kenyataan...lepas tu mencipta alasan....
Antara ALP yang lama
Ucapan Pengerusi Koperasi C4


Pengurus Rancangan C4 terima sumbangan ..
"nah..hadiah ...jangan kacau saya ya...."


Imam satu terima hadiah dari Tim.Pengerusi Rancangan
"nah hadiah.....kang mesyuarat diam jer ye..."
Antara yang hadir tapi tak masuk dewan...hadir kerana nakkan RM15.00
memang nampak muka duit jer....
sama lah ....ni....

Sedang kempen la...tu...nak calunkan orang-orang dia....
ini pun sama...
Ini ibu-ibu tunggal ...tapi tak boleh undi....RM15.00 dapat la...

ALP lama
Pengurus Rancangan C4
"Saya nak..!... akan datang adalah yang terbaik"
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

LKTP1436 berkata...

Begitulah adanya.....

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong