INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Jumaat, Disember 25, 2009

LADANG TANAM SENDIRI

Hari ini saya pergi ladang ambil gambar pokok kena petir ...Tuan ladang ajak tolong ambilkan gambar katanya nak buat tuntutan insuran .Beliau menguruskan ladang sendiri..
Saya tanya mengapa sepokok pun buat tuntutan ?..Dia jawab..."tiap bulan saya ada buat pemotongan insuran di pejabat...!....Pokok saya, saya bela dan jaga dengan baik....setiap pokok saya mengeluarkan kos yang tinggi agar menjadi seperti ini.
Gambar bawah ,ladang yang berseh itu ladang Samsudin Alias...tanam sendiri berseh dan cantik...manakala sebelah yang semak itu bukanya paya atau hutan simpan ...tapi ladang yang diserah pada Technoplant....ladang Sulaiman Samsuri orang kuat umno...sapa yang tak kenal dia....ladang semak tak apa........
dia tak pernah komplen...
ambil gambar dari dekat
minta maafla...pak leman...gambar ladang ko yang semak ini saya ambil...
jangan marah......
Kebetulan jer terpandang ....
snap la....
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong