INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Isnin, Disember 21, 2009

SATU LAGI PROJEK BARISAN NASIONAL RUNTUH


Sudah-sudah la.....pada umno-umno yang makan rasuah..........
Rakyat pening ....aku pun pening....banyak lagi perkara yang harus kita fikir ...bukan nak fikir perkara ni jer......

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya BN ni banyak projek yang ditakrif untuk membantu rakyat.projek ni pulak nilainya ratusan ribu malah jutaan ringgit.Kalau betul lah berhemah projek tu sebenarnya nilai nya hanya 70% dari harga kontrak tu.Tapi olih kerana parsen situ persen sini tu yang kosnya tinggi dan nak untung lebih guna bahan tak berkualiti dan tak di pantau olih pakar yang arif.Bila rebah kebumi nak baiki duit siapa nak pakai duit rakyat juga.Entahlah negara Melayu di mufliskan olih orang Melayu juga.

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong