INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Rabu, Januari 20, 2010

TAK PUAS HATI KALAH......

Mesyuarat agong Belia Chini 04 dah pun berlalu dan apabila satu pihak kalah maka berbagai cara nak mendapatkan semula....Sekarang pengerusi lama nak membatalkan semula mesyuarat agong dengan alasan semua ahli tidak membayar yuran tahunan termasuk diri dia sendiri....kah...kah....kah......ini lah titeh....titeh....darah umno........tak mengaku kekalahan...........
Yuran tak bayar sebagai jerat...... apabila dia menang senyap ...apabila kalah ...semuanya timbul....
Katanya esok akan jumpa GM Felda nak buat protes.
Saya masih ingat lagi pada bulan lepas ketua belia yang lama jumpa Pengurus ramcangan nak minta keluarkan wang belia kerana urusan sukan pusal,pengurus tak setuju kerana katanya setiap wang JKKR keluar mesti ada mesyuarat esco dulu.Orang dalam pejabat ada bagitau saya dia memarahi pengurus macam-macam dan sambil keluar dia sepak bangku.....
Ini cerita orang dalam .....hakikatnya memang pun..!..
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

akum....
saya adalah salah seorg masih dalam golongan belia dan anak peneroka chini 4.saya lihat majlis belia felda ni banyak sangat berpolitik daripada membantu belia dan beliwanis felda. nak buat NGO macam parti susahlah. saya rasa sepatutnya majlis belia flda perlu lebih kedepan untuk menangangi masalah belia felda yang terang2 ramai tanpa arah tujuan...seperti penagihan dadah, masalah sosial dan lain2 msalah yang gagal ditangani oleh parti politik...saya sendiri pun pelik kerana majlis belia ni tak semua menjemput belia felda menyertainya....nak daftar kat sape pun x tahu....dulu pernh juga sekali dipanggil dengar taklimat dari felda wilayah bersama belia felda tentang permasalahan belia tp saya rasa setakat bincang kat situ je lah....so saya rasa Majlis belia felda ni perlu berubah kepada yang lebih baik dan pilihlah ketua belia yg benar2 boleh wat kerja dan ikhlas tanpa mengharapkan ape2.....harap ketua baru dapat merubah persepsi majlis belia felda kearah yang lebih positif.

Tanpa Nama berkata...

akum....
saya adalah salah seorg masih dalam golongan belia dan anak peneroka chini 4.saya lihat majlis belia felda ni banyak sangat berpolitik daripada membantu belia dan beliwanis felda. nak buat NGO macam parti susahlah. saya rasa sepatutnya majlis belia flda perlu lebih kedepan untuk menangangi masalah belia felda yang terang2 ramai tanpa arah tujuan...seperti penagihan dadah, masalah sosial dan lain2 msalah yang gagal ditangani oleh parti politik...saya sendiri pun pelik kerana majlis belia ni tak semua menjemput belia felda menyertainya....nak daftar kat sape pun x tahu....dulu pernh juga sekali dipanggil dengar taklimat dari felda wilayah bersama belia felda tentang permasalahan belia tp saya rasa setakat bincang kat situ je lah....so saya rasa Majlis belia felda ni perlu berubah kepada yang lebih baik dan pilihlah ketua belia yg benar2 boleh wat kerja dan ikhlas tanpa mengharapkan ape2.....harap ketua baru dapat merubah persepsi majlis belia felda kearah yang lebih positif.

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong