INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Isnin, Mac 22, 2010

AKU DIBERI AMARAN

Hari ini semasa saya sedang membelek-belek buku jualan langsung telah didatangi dari belakang oleh orang kuat politik ubn terus memarahi saya ... tenguk caranya macam nak tampar... mungkin tenguk saya dalam keadaan sakit ... dia tak jadi...saya dah seminggu sakit ada tenaga sikit buat jalan-jalan bagi sihatkan badan......
Punca marah kerana artikal saya dalam blog yang ada hubungkait dengan dia secara peribadi...agaknya lah....saya pun tak pasti dan tak ingat......
Antara kata-kata yang saya ingat..
  • "Puas dah awak tulis dalam blog awak ?..."
  • "Awak ingat awak dah hebat..?..."
  • "Awak ingat Pas tu hebat sangat?..."
  • "Awak ingat awak tu samseng sangat..."
  • "Awak ingat mat shah tu hebat sangat.."..
  • "Kalau nak samseng pun jangan kat sini ..kat luar sana..."
Sekarang.....
Aku sedang mencari artikal yang salah dan tak ada fakta...tapi tak jumpa lagi......
Kalau saya salah ....boleh lah jumpa minta maaf....
Tapi kalau dah memang betul....macam mana ye........

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 ulasan:

Nur berkata...

biasalah bang, buat dono je.. kalau betul nanti dia sendiri malu

Yusz Felda@mahkamah-akhirat berkata...

ya.. tekanan memang berlaku.. apatah lagi FELDA ni UMNO punya la ni.. jadi peneroka mesti sokong UMNO.. macam memaksa pulak.. sedangkan FELDA rakyat punya.. terpulanglah.. janganlah orang UMNO sombong sangat nak menekan peneroka! Last-last peneroka menang kes di mahkamah.. he he..

gayapeneroka berkata...

BAGINILAH KEADAAN FELDA ....

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong