INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Rabu, April 21, 2010

ANTARA CERITA POLITIK YANG MENARIK DIFACEBOOK

Ia menarik untuk direnungkan.


Tarmizi Mohd Jam Bukankah tidak pelik jika selepas ini, akan ada bekas rakan-rakan Anwar yang belot (termasuk Ezam Mohd Noor) akan membuat dakwaan "Saya pernah diliwat" atau "… cuba diliwat oleh Anwar". Mereka sanggup melakukan apa saja demi mempertahankan kuasa BN yang sedang bergelut dalam nafas nazak. Tapi rakyat sudah bersedia....

Tarmizi Mohd Jam

Tiada angin tiada ribut tiba-tiba bekas Setiausaha Politik Anwar, Mohd Ezam Md Noor meminta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia kerana membela Anwar dulu. Katanya, sekarang baru dia tahu perkara sebenar kes liwat Anwar. Maksudnya, sekarang baru Ezam tahu bahawa Anwar ‘benar-benar’ peliwat.

Rosman Mohd Ali

diambil dari petikan Abg.Ismail Bungsu
Nah, sekarang kamu bangkit yang Anwar juga bersobat dengan Yahudi, tetapi seperti saya kata bersobat tidak salah dan yang salahnya itu ialah tindakan kamu mengundang yahudi untuk menguasai komunikasi di Malaysia ini dengan bayaran 78 juta setahun dan wang itu nantinya diguna untuk membunuh arab tua yang buta matanya dan menghancurkan masjid Al-Aqsa. Itu tidak saya terima.

Mohd Azri Ibrahim

nuar ke yang panggil APCO?..nuar ke yang upah Israel..?..aik..sambil kene bogel dgn Israel pun jgn bising....kami tak jaga seluar dalam nuar dia nak kawan dgn siapa..tapi kami jaga negara ni tak bagi diperkosa oleh APCO dan Israel..

Mohd Azri Ibrahim

Tuan Ahmad: saya yakin pada hemat saya bukan anuar yang PAS perjuangkan...tapi kebenaran yang ingin dia bawa....PAS sendiri pernah ditinggalkan oleh individu2 yg merasakan PAS kepunyaan mereka...kalau PAS berjuang kerana manusia itulah akan jadinya tidak kekal lama tapi kalau mereka berjuang kerana Allah...insya Allah mereka sentiasa dibukakan jalan oleh Allah

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong