INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Sabtu, April 24, 2010

ANTARA FELDA ,FIRAUN DAN APCO

Aku terbaca artikal di bawah ini di Facebook aku rasa ia dikeluarkan secara peribadi dia sendiri tapi oleh kerana ia untuk tatapan umum dalam facebook Felda maka ia menjadi hak umum

Haji
"Andainya Felda tidak wujud,,,,,,,,aku tak taulah dimana lah gantang tempat aku melukut,
Kerana aku adalah anak org miskin tiada harta jauh sekali secebis tanah yg dipusakai dari org tua ku ,,,,,,,,,,,,Nasib baiklah Allah yarhan TUN ABD RAZAK HUSSIN, Ada pemikiran membuka felda,
Jika tidak ratus ribu org mcm aku melarat,,...,dari itu ingat2lah kalo pembingkong nak hasut maaf lah,,,"

Komen saya dibawah...

Nabi Musa A.S. tidak sesekali berkata begini….
"Nasib baiklah firaun jaga aku…besarkan aku….didik aku….terimakasih la…oh firaun…ayah angkat ku kerana kau lah aku hidup dan besar …nasib baik laaa…..kau wujud……kalau tidak tak taulah aku…mati dah aku…………."

Dato’Sri Najib ….saya rasa ia tidak kata begini…..
"Nasib baikla….Apco ada boleh juga tolong aku …kalau tak ada apco tak tau la….jatuh dah aku ni……mungkin aku jah jadi ….bla….bla….bla…."




Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

Nur berkata...

salam bro
macam2 ada ya..

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong