INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Khamis, April 15, 2010

UMNO GELABAH DAH

Aku lihat sebulan dua ni...Umno gelabah sakan..rasanya dah dua bulan lebih email aku dimasuki spam sampah dengan URL blog umno...bagi saya ia sebuah blog yang tak ada nilai ...dalam seratus url yang dia hantar adalah satu yang saya buka....isinya cakap yang merapu tanpa bukti..jadi lebih baik dipadamkan terus...membazir jer..membaca.....
unmo habis cara dah dia kempen....sampai dalam spam pun dia kempen...
Yang aku heranya banyak cerita mengatakan PR memecahbelah masyarakat.....memecahbelah masyarakat.....memecahbelah masyarakat.....memecahbelah masyarakat.....memecahbelah masyarakat.....apa yang di pecahkan saya pun tak faham....lepas tu keluar gambar karton Anwar sedang menjubur.....dia nampak ker.... ? ada bukti ker....

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong