INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Sabtu, Julai 24, 2010

PENEROKA PUNYA CERITA

Motosikal ini ada geran bukan motor curi
Tuan punya seorang peneroka...
Tuan punya kata.."motor baru ada dah...keta pun ada...buat apa motor buruk tu..!!.."
Saya kata ..."dah ada yang baru ...yang lama tak nak guna pulak..kalau tak nak guna lepas je..la...kut-kut ada orang guna...!."
Dia jawab.."sayang...."

eND
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

Jejaka Desa berkata...

Banyok kenangan gamoknye.Tapi kala dia buat balik motor ter koi rase kenangan ter akan jadi kenangan terindoh buat diri dia.

gayapeneroka berkata...

biasanya orang berada jer buat kenangan ....macam saya ni time-time x der duit jual jer...
peneroka sesetengahnya berada juga...

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong