INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Khamis, Januari 20, 2011

Akhirnya Tok-i menjadi calon di Dun Tenang (BN)

Anak kepada bekas Dun Tenang
Azahar



Kesian aku tenguk haslinda ni....
Terkejut beruk juga dia ni....
Hilanglah impian nak bermewah-mewah ...yang sememang dia ni berjiwa besar...
Sabor jer...lah haslinda....







Rushdin sepatutnya yang dapat kerana dia ni kuat kerja dalam Dun Tenang...
Tak mungkin dia tak kecewa ...tenguk gambar kita dah tau ...senyuman tunjuk gigi cara paksa...ialah ...depan kamera.....










Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

BUJANG SUSAH berkata...

Alahai.. org umno ni.. x dapat jadi calon pun nak sedih.. Dia org ni tak takut ke bila dah mati nanti banyak soalan yg perlu mereka jawab dgn Allah selama mereka menjadi pemimpin? Pimpin keluara sendiri pun tonggang langgang.. lagi nak pimpin masyarakat? Tapi apa nak kata kan.. dia org bukan kisah itu semua.. yg dia org fikirkan inilah masanya nak senang dan hidup mewah kat dunia.

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong