INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Sabtu, Mei 14, 2011

ANWAR MASUK FELDA 15 MEI INI

Takut pendedahan sebenar, Umno perguna anak peneroka


SUMBER DARI PAHANG SELAMAT RAKYAT NIKMAT
Kelmarin Umno mempergunakan anak-anak peneroka Felda Purun, berdemonstrasi ceramah pakatan Rakyat (PR) termasuk terhadap kehadiran Ketua Pembangkang di parlimen, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang akan berceramah di situ pada 15 Mei ini.

Penduduk Purun ada 5,000 lebih dan Umno yang berdemo atas nama masyarakat Felda ada sekitar 25 orang. Tetapi nampak hebat kononnya, apabila tersiar di muka depan akhbar!

Kita faham, tempat itu diwakili oleh seorang menteri yang bertanggungjawab tentang hal ehwal harga barang. Semua orang mengerti, harga barangan tidak pernak terkawal oleh kerajaan kerana yang mengawalnya ialah tauke-tauke besar. Mungkin ada pihak yang bimbang menteri berkenaan akan disebut gagal membela rakyat yang terpaksa bertarung kehidupan menghadapi kos kenaikan harga barangan yang sentiasa melonjak. Rakyat makin kesempitan.

Demo aman mereka bertujuan mahu program ceramah PR itu dibatalkan kerana mendakwa kehadiran Anwar hanya mengganggu ketenteraman masyarakat Felda.

Sebenarnya tindakan tersebut hanya memperlekehkan entiti peneroka dan demokrasi kerana masyarakat pada hari ini, terutama orang muda sudah bijak menilai yang mana baik yang mana buruk.

SETERUSNYA DI SINI
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong