INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Khamis, April 19, 2012

DOKUMEN SULIT FELDA

Setiap kali rahsia atau dokumen sulit Felda terbongkar org2 Seranta, MBFM dan org2 Isa Samad akan menuduh org2 yg membela DG yg lakukan nya, Apa hal !!!

Malaysia kini hari ini mendedahkan dokumen sulit arahan PM kpd Peguam Kanan Dato Shafie Abdulah ke luar negara atas tugasan rasmi. Dato Saifudin Nasution Ismail dilaporkan mendedahkan dokumen ini di Parlimen pada hari ini. Jika benar, bagaimana dokumen sulit boleh sampai ke tangan Dato Saifudin ??? Hal dokumen sulit ini sama dgn minit mesyuarat Felda dgn PM yg juga didedahkan dlm parlimen oleh org yg sama.

Kes terbongkarnya dokumen sulit ini mendapat perhatian Isa Samad, dan Isa mula mengaitkannya dgn pihak pengurusan Felda. Satu laporan polis di buat oleh setiausaha Lembaga Felda dan sehingga ini belum ada hasil siasatan. Perlu disebut mesyuarat Felda dgn PM turut dihadiri pegawai khas PM, Pengarah Seranta, Pegawai JPM, FGVH dll.

Adakah dokumen sulit PM yg didedahkan hari ini juga dikaitkan dgn pengarah2 Felda yg konon tak boleh dipercayai ??? Adakah kehilangan Laporan Odit luar 'Price Waterhouse' berkaitan kerugian berjuta2 dollar operasi pelaburan luar FGVH yg didedahkan di parlimen jugak dikaitkan dgn pengarah2 Felda yg konon tak boleh dipercayai ???

Laporan odit luar ini tak mungkin berada ditangan org2 Felda kerana ini dokumen yg teramat sulit sekali, dokumen yg boleh membuka pekong di dada Sabri Amat ???? Perlu disebut jugak 6 org ahil lembaga Felda adalah org parti, iaitu UMNO. Awal tahu ini ada pihak menemui buku minit mesyuarat berada ditangan AJK Cawangan UMNO !!!

Mengapa Isa Samad cepat melatah dan menuding jari terhadap pengurusan atau pengarah2 Felda yg konon tak boleh dipercayai ??? dan juga selamatkah dokumen sulit ditangan Seranta ???? dan Mengapa tidak terfikir org yg menyemak dan menyeliti semua dokumen, kertas2 sulit Felda adalah Pegawai Khas Isa Samad ??? Bukankah Pegawai Khas Isa yg menyimpan minit mesyuarat Lembaga dan dokumen sulit selama ini ??? Tak kan lah Isa Samad nak buat filing sendiri dokumen tersebut. Bukankah salah seorg Pegawai Khas Isa Samad masih mempunyai hubungan intim dgn org@ PKR ??? Tidakkah terfikir Laporan Odit Luar FGVH adalah dokumen terhad yg ada hanya di tangan CEO FGVH, Dato Sabri Amat, Mengapa boleh berada ditangan Pembangkang.

Mengapa Dato Sabri Ahmad senyap mcm tikus jatuh keberas atau tupai jatuh kesungai. Isa Samad juga perlu adil dlm membuat kenyataan dan tidak sewenang2nya membuat tuduhan membuta tuli kepada pengarah2 Felda yg konon tak boleh dipercayai ??? atau org2 DG. Fikir2kan lah !!!! Amar Makruf Nahi Mungkar

Bro Yee
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong