INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Isnin, Jun 25, 2012

KEMENANGAN IKHWAN / KEJAHATAN IRAN



Petikan ucapan Mursi selepas diisytihar menang:

"Wahai sekalian penduduk Mesir. Kalian telah meletakkan bebanan yang cukup berat di atas belakangku. Aku bukanlah manusia terbaik untuk memegang jawatan ini... Namun aku akan

berusaha dengan sepenuh tenagaku untuk memenuhi segala janjiku. Semua rakyat mempunyai hak yang sama. Adapun bagiku tiada apa-apa hak. Yang ada hanyalah tanggungjawab...

"Bantulah aku untuk menegakkan keadilan di kalangan kamu. Tolonglah aku selagi mana aku mentaati Allah dalam menguruskan kamu. Jika sebaliknya dan jika aku derhaka kepada Allah serta aku tidak konsisten dengan apa yang aku janjikan, ketika itu tidak perlu lagi kalian taat kepadaku."



Berikutan kemenangan Dr Muhammad Morsy sebagai Presiden Mesir pertama selepas revolusi, seorang pegawai Tentera Bebas Syria, Leftenen Walid Abdullah menyampaikan pesanan dan harapan kepada Dr Morsy
"Tuan Presiden Dr. Muhammad Morsy, kami hanya menuntut satu permintaan dari tuan iaitu menyekat kapal-kapal Iran yang menuju ke Syria dari melintasi Terusan Suez. Terima kasih."

Hal ini kerana, rejim Basyar dapat bertahan sehingga sekarang adalah kerana bantuan kuat terutamanya daripada Iran dan beberapa kuasa tentera lain.

Kami yakin, jika sekiranya rejim Basyar tidak menerima mana-mana bantuan ketenteraan dari luar, nescaya mereka telah lama jatuh di tangan Tentera Bebas Syria.

Perbanyakkan doa kita, semoga Allah permudahkan segala urusan umat Islam.

Mereka memandu kereta sambil mendengar radio. Sebaik menerima berita kemenangan Dr. Morsi, mereka memberhentikan kereta lantas sujud tanda syukur di atas anugerah Allah SW...

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong