INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Sabtu, September 08, 2012

AIR MINERAL SYIAH ?



Selepas apa yang berlaku di Syria, akhirnya terbongkarlah makar dan konspirasi Iran dan Syiah dalam menyembelih umat Islam Ahli Sunnah dan hubungan akrab mereka dengan Yahudi.

Kesan daripada itu, Syiah di seluruh dunia seperti cacing kepanasan apabila umat Islam bangkit mempersoalkan ajaran mereka yang radikal itu, tidak terlepas juga dengan Syiah jadi-jadian di Malaysia. Apa yang saya bawakan di sini ialah risalah bertajuk BULAN PERPADUAN ISLAM DAN PEMBEBASAN AL-QUDS (AL-AQSA) SEDUNIA setebal 47 helaian yang disebarkan secara meluas. Risalah ini penuh dengan tipu daya dan suntikan jarum Syiah dengan slogan 'perpaduan Sunni, Syiah dan Salafi'. Artikel ini juga mempunyai selitan iklan ECPI iaitu sebuah air berjenama.

Berkenaan ECPI:

1. Menurut cerita-cerita orang di Melaka, jenama air ECPI yang bernilai mahal adalah cara syiah membiayai jariangan mereka. Air yang dijual pada harga setinggi RM7-8 sebotol besar itu adalah terlalu mahal.

2. Teknoloji yang dikatakan diguna untuk Electro Lustered Positive Ion Water tidak lojik langsung dari segi penerangan saintifiknya.

3. Dengan harganya yang mahal, ianya dapat dijual sebagai Multi Level Marketing (MLM) dan terbina jaringan syiah yang ada kepentingan komersil dan menjana kewangan untuk pergerakan mereka.

4. Adapun penipuan ECPI ini telah dibongkarkan. Boleh rujuk di sini: aididmuaddib.blogspot.com/2010/12/ecpiaq-air-jamban-lagi-baek-bro.html
Blog tersebut mendedahkan ijazah, universiti dan qualification doktor-doktor yang disebut dalam laman web dan brishur adalah penipuan belaka.

Berkenaan hubungan ECPI dengan Syiah boleh dibaca seperti laporan berikut:

[[Mohd Ali berkata semua masjid dan surau di negeri ini yang pernah menerima sumbangan minuman kesihatan itu juga diarah tidak lagi menerimanya.

"Kita tidak tahu sebelum ini individu itu berselindung di sebalik produk yang dikeluarkannya untuk menyebarkan fahaman Syiah," katanya.

Produk minuman kesihatan itu agak popular di negeri ini dan kini dilaporkan mengembangkan sayapnya ke Lembah Klang menerusi usahasama dengan sebuah syarikat dari negara China.

Mohd Ali juga berkata tiada masjid di negeri ini yang menyebarkan fahaman Syiah.

- Bernama]]

Baca full berita di:
http://www.malaysiakini.com/news/174300
— bersama Mohd Syafiq dan Ejan Ndt

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong