INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Ahad, Oktober 07, 2012

ANAK tidak sah?


Seminggu ini tiba2 saya jadi cukup popular. Selepas Himpunan Hijau Lestari Pengerang, Ahli Parlimen Pengerang, Datuk Seri Azalina Othman nak saman saya kononnya fitnah dia terlibat dalam isu RAPID Pengerang. Azalina mengamuk dalam ucapannya di Parlimen. Hasratnya untuk saman saya keluar dalam tv dan akhbar arus perdana. Nama saya disebut2, Alhamdulillah. Kata kawan2, naik martabat saya....
Bukan senang nak masuk tv dan suratkhabar.
Tak semena2, Datuk Ahmad Maslan, Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri hentam saya bertubi2. Kecaman beliau keluar tv dan suratkhabar. Seperti Azalina, beliau pun bercadang nak saman saya.

Dia tolong isytihar ANAK pertubuhan haram. Sehari Kemudian Ketua Pengarah Jabatan Pendaftaran Pertubuhan(ROS) Datuk Abdul Rahman Othman mengesahkannya. Sesetengah akhbar, berita saya muka hadapan. Dah setaraf macam Tuan Guru Nik Aziz, Dato' Seri Abd Hadi Awang, Anwar Ibrahim dan Mohd Sabu.
Glamer juga kira2nya....

Hari2 reporter talipon minta komen. Yang pasti undangan ceramah dan dialog meningkat sekali ganda. Tepat sekali tanggapan, peranan media membantu mempopularkan seseorang!. Singgah di mana2 kedai kopi, masjid dan kenduri kawin rakan bersembang ramai. Jenuh melayan, tapi seronok. Rasa macam artis pun ada.

Kesian Ahmad Maslan, tak berani nak berdebat, guna taktik lapok. Isu status ANAK dah berkali2 di gunakan. Ia cuma nak alih perhatian dari topic sebenar kegawatan yg berlaku di Felda dan meruncingnya persoalan FGVH.

ANAK tubuh pada 4 Nov 2007 di Bandar Jengka. Dilancar secara resmi oleh Presiden PAS dan turut dihadiri YAB Tan Sri Khalid Ibrahim yg waktu itu SU Agong PKR. Lebih 3 ribu generasi Kedua jadi saksi majlis gemilang penubuhan ANAK. 
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong