INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Sabtu, Disember 29, 2012

Faizol Ahmad Sondol Demokrasi


AGM KPF yang di panggil oleh pengurus rancangan atas arahan oleh pengarah besar felda, Faizol Ahmad, ternyata bukan AGM sebenarnya tetapi satu taklimat yang telah diambil kesempatan oleh Faizol untuk bercakap berkaitan politik


Bagi menyejukkan hati peneroka kerana memberi arahan supaya hadir tetapi AGM tak jadi, awal-awal lagi si Faizol ni dah bagi tahu bahawa alaun RM 200.00 bagi setiap perwakilan yang hadir tetap juga akan di bayar apabila balik kerancangan masing-masing melalui pengurus felda.



Apa yang pelik apabila beliau secara terang mengarahkan pengurus felda supaya bertindak menghalang sebarang ceramah politik yang baginya boleh memecah belahkan masyarakat rancangan tetapi yang tidak boleh berceramah itu adalah penceramah pembangkang manakala kalau BN tak apa.



Kalau dah ceramah politik tidak boleh, sepatutnya semua orang politik tak boleh masuklah, umno tak boleh PR juga tak boleh, baru betul, kalau PR tak boleh tetapi UMNO/BN boleh, ini peraturan apa ?



Beliau juga menyebut bahawa kami para perwakilan di kehendaki hadir ke Dewan Perdana Felda sekali lagi, munkin dua minggu dari sekarang, kerana ada usaha dari pihaknya yang merayu melalui Mahkamah Rayuan bagi membatalkan arahan Mahkamah Tinggi berkaitan  AGM yang di batalkan ini.



Maknanya Isa Samad masih sedang berusaha untuk merampas kerusi pengerusi koperasi permodalan felda  ini, maklumlah kpf mempunyai simpanan tunai yang banyak, inilah yang membuatkan ada orang yang tidak senang duduk selagi tidak memperolehinya
http://azinang.blogspot.com/2012/12/faizol-ahmad-sondol-demokrasi.html
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong