INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Khamis, Disember 13, 2012

Kompirasi untuk mengambil KPF ???



Isunya mengapa keluar  artikal ini di utusan meloya....




KUALA LUMPUR 7 Dis. - Bekas Pengarah Koperasi Permodalan Felda Quality (KPFQ) da...Lihat Selengkapnya

UM kalau berkait dgn kpf mesti muka depan...senyum la si sabri. Bole spin.. Ini kes penipuan silver bird. Selain kpf, Tab Hj jugak ditipu.

Cari modal nak buat Mesyuarat Kembali hihihi. Pak Menteri tak mau tolong backup ke mcm selalu akan cakap dalam siasatan, tunggu keputusan mahkamah???.Mana Md Maslan ni,,,,eh lupa pulak kata nya kat London???

Spin2222. Alasan mentri lah kononnya...tanya fgv brape trt us & canada lingkup???? Tak kan nak usik ekuiti kpf???

Mereka mesti ada agenda akok ayon.penentang mesti dihapus tak kira salah ke tidak.penghapusan ethnik macam di bosnia.untuk bunoh orang kena cari atau buat kes.tak caya tanya abang2 sb

Usahkan TRT US N CANADA diberitakan syarikat yg mengendali produk minyak makan pun kerugian RM 60 juta sehingga kini???wallahuallam

Baru keluar berita apa ke hal ni ?
 
Isu ni sengaja diperbesarkan..kpf tak terlibat

Tu cerita mmg di besar2 kan oleh maklaun2 pndek tu lah...

KPF melabur dlm SilverBird...yg trlibat pngurusan SB...

Biase la time2 camni diorg nk lontarkan kejahatan yg kononnye dilakukan oleh kepimpinan KPF terdahulu...biase la bile si bodoh merancang,kekadang nmpk lubang yg terlupa nk tutup....nampak sgt kedangkalan mereka di dalam merancang utk merampas KPF....agk2 la siapa yg menjadi mastermind dlm kes rampasan kuasa dlm KPF ni?
 Btul tu Faez..mmg saja d cari alasan supaya dpt d ambil aleh pengurusan KPF sbb pngurusan yg ada lemah kononnya....d cari,d korek segala salah silap...nk d perbodohkan ahli KPF...ada yg percaya & trmakan juga...Tp masih ramai yg x akan trpedaya dgn muslihat bgitu..InsyaAllah..
KPF mempunyai ahlinye...tanpa ahli,kemajuan KPF tidak akn dikecapi dengan kepakaran pentadbiran yg cekap dan amanah....tapi bile ahli tidak merestui pentadbiran yg baru,adakah kejayaan akn dapat dicapai?tepuk dada,tanya org yg menyokong MEMBUTA TULI tu

ada orang kata ...tak baik tuduh tuduh ni, mahkamah belum putuskan lagi ..hahahaha ...abis tu yg utusan tulis tu apa cerita, KPFQ ...hhhmmm ada ke ? tapi pasal nak memburukkan kpf ..di letak le nama kpfq

Kpfq tak wujud rasanya..pun bukan anak sykt kpf spt disebut dlm utusan. Isu ni pernah timbul seblm agm kpf yg lps..dan sekrg timbul lg
ada kwn bgtau jgn pelik sbb saja d cari ksalahan ALP dulu2 agar dpt TSI jd Pngerusi KPF bg mmbetulkan apa yg x btul dlm KPF ni..??inilah alasannya..tektik2 bgini jgnlah ada yg trpedaya...KPF invest dlm silverbird spt t/hj & berjya kalau x silapnya..yg bermasalah pngurusan dlm silverbird bukan dlm KPF..DZ dh terangkan dgn jelas masa AGM hr tu..bila d bangkitkan perkara ini...xkan Audit tlepas pndang kalau timbul perkara mcm ni,x kan SKM nk Anugrah Koperasi Cemerlang kalau ada kes mcm gini...??byk cereka2 akan timbul kalau dh nk capai hajat jd Pengerusi & S/Usaha KPF...Ahli2 KPF jgn mudh trpedaya...kuatkan jatidiri..Koperasi patut trtakluk pada undang2 & akta Koperasi...Knapa KPF jd rebutan dlm byk2 koperasi d M'sia ni..

cara nak dapat jawatan pun dah tak betul, bagaimana nak kemudi nanti, bagaimana nak letak kepercayaan pada orang yg sebegini ...ramai yg masih tak celik atau tidak menggunakana akal fikiran yg dianugerahkan ...kesian

 ntah2 KPFQ sengaja diwujudkan supaya masyarakat luar akan beranggapan ia adalah milik KPF......biasenye org lama2 ni tk trus mengkaji dan menilai...trus bercerita je di kedai kopi....

haaa ada org tnya MazlanAliman ke pandai ,Najib ke pandai...Najib tau apa yg baik dia buat utk Peneroka..haa ok lah jgn percaya MA,percaya brita dr KPF & SKM lah tntang pmbatalan AGM KPF ni...ada yg kata x de pun yg x ambil dvdn/bonus KPF semua ambil tp dok bantah Najib..mentaliti sstgh peneroka..apa kaitan dvdn KPF pula..hak ahli yg mnyimpan/melabur mestilah ambil dvdn bonusnya..bukan bg free...ramai yg keliru & d kelirukan.....ksian

Jangan Bagi ladang Dalam Kpf yang menghasilkan dividen 15% keatas tu atas hasil ladang Labunya itu,,,,Kepada Ketua tikus yang nak membaiki Labu,,,Karang habis Rosak semua Labu Dalam ladang yang ada,,,,



Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong