INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Khamis, Jun 20, 2013

VIDEO KEKEJAMAN



Kawan2 sila tengok video ni,tak payah nak takut2 nak tengok ambik tahu negara luar sama jangan jadi katak bawah tempurung .tengok saudara seakidah kita di syria diseksa oleh syiah macam mana,korang duduk sini senang2 diorang dekat sane merana terseksa ade korang bantu?? korang pernah bagi ape kat diorang ?? pergi percaya kat syiah lgi ade la..cuba la kita bayang kita ditempat die?? kita kena cucuk macam 2 tak tahu la.. Terjemahan klip:

Syiah 1: Ini adalah untuk setiap anjing Sunni yang mahukan kebebasan, untuk apa?
Syiah: KEBEBASAN!
Syiah 1: Ini adalah kebebasan dari Tuhan anda, terimalah dari aku (menikam).
Syiah 1: Ini adalah Kebebasan, ini adalah Kebebasan, saya akan Rogol kakak kamu, saya akan Rogol adik kamu (menikam).
Syiah 2: Tunggu jangan bunuhnya lagi, kamu terlalu cepat .
Syiah 3: Demi Allah aku akan #$%@ Allah Tuhan kamu hai anak babi.
Syiah 1: Saya telah #$%& Allah Tuhannya.
Syiah 1: Takbir untuk Allah nya.
Syiah: Allahu Akbar! (Menikam)
Syiah 1: Aku akan Rogol kakak kamu. Aku akan Rogol kakak kamu.
(Sunni bergerak dalam kesakitan)
Syiah1: Bawa lagi babi-babi ini kepada kami, kami akan meletakkan kemaluan cicak dalam $%*& Allah. Kami akan meletakkan darah di %$#* Allah.
(Sunni bergerak dalam kesakitan)
Syiah 2: JANGAN BERGERAK WAHAI BABI!
Syiah1: Jangan bergerak dan saksikan aku rogol kakak kamu semasa kamu berdarah untuk mati wahai anjing. kemudian saksikan aku s*&% Allah kamu. BERTAKBIR .
Syiah 2: ALLAHUABAR!
Syiah: Berhenti berhenti berhenti jangan membunuhnya lagi!
Syiah 1: Tunggu biarlah aku mempunyai Muta'h aku dengan beliau dahulu.
Syiah 2: Datang ke sini, seorang demi seorang, satu demi satu, berdiri di barisan.( Syiah bergilir-gilir menghiris sunni )
Syiah: JANGAN jangan jangan, jangan menembak dia! Kita mempunyai pisau.
(Sunni bergerak dalam kesakitan)
Syiah 2: (potong jari Sunni dengan pisau itu, dengan perlahan-lahan).
(Sunni bergerak dalam kesakitan)
Syiah 2: (membawa pisau yang lebih baik)
Syiah 3: Jangan membunuhnya lagi, biarlah dia rasa kesakitan.
Syiah 2: Jangan bimbang.
(Selepas jari dipotong dan diserahkan kepada bos Syiah )
Bunyi dari belakang: Aku akan meletakkan ini (jari) dalam %$*@ Allah Tuhan kamu. Bunuh dia.
(tembakan)
Syiah: Pastikan kamera kamu on dan berfungsi. Rakam setiap detik dan tunjuk rakaman ini kepada f@%*ers di seluruh dunia. Biar sahabat-sahabatnya melihatnya.

Persoalan:
Adakah Syiah itu (saudara kita dalam Islam?)?
Adakah kita masih mahu bertolak ansur dengan mereka?
Adakah kita masih mahu berdiam diri dan mengendahkan mereka menghina Pencipta kita?
Adakah kita masih mahu leka, lalai, dan butakan mata hati?

Bangkitlah wahai saudara seaqidahku, bangkitlah dari tidur panjangmu. Allahu Rabbi


Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong