INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Selasa, November 12, 2013

KEMENANGAN UNTUK PEJUANG ANAK



Syukur Alhamdulillah, pagi ini kedua2 pemimpin Majlis Belia Felda Malaysia, YB Anuar Manaf yg juga MP Sekijang dan Sdr Wan Zawawi Wan Zin, Ketua Penerangan Majlis Belia Felda telah membuat pernyataan maaf di hadapan Hakim Mahkamah Tinggi Jln Duta, YA Rusilah bt Yup.

Mereka juga dikehendaki membayar gantirugi penyelesaian dengan amaun tertentu. Alhamdulillah, syukur tidak terhingga dengan anugerah berganda dari Allah selepas menang kes di Mahkamah Tinggi Temerloh 23 okt lalu.

Nama baik saya telah dibersihkan dari tuduhan dan fitnah kononnya saya sapu duit peneroka Felda Kemahang 3. Saya pun tidak mahu panjangkan isu ini. Saya dan Anuar, Wan Zawawi serta peneroka Kemahang bersama sama fokus kearah membela warga Felda bukan bertembung sesama sendiri. Saya harap kami boleh bekerjasama demi kebaikan warga Felda di masa depan.

Saya ingin mengucapkan terimakasih yang tidak terhingga kepada lawyer saya, Hj Haris Abdullah, Wan Rohimi Wan Daud, rakan2 yg memberi sokongan moral di Mahkamah tadi. Antaranya, Dato' Rameli Buyong, Kol B Hj Nazari Mokhtar, Sdr Fadil Othman, Naraza, Nasir Atan, Rahmat dan anak sulung saya Mohd Syafii.

Sesungguhnya nikmat yang kau berikan terlalu mahal, YA Allah....

ALLAHU AKBAR ALLAHUAKBAR ALLAHU AKBAR
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong