INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Sabtu, November 23, 2013

SELAMAT DATANG KENEGERI KELAHIRAN KU SELANGOR

Sempena Muktamar Tahunan PAS kali ke-59
Malam ni aku tido di luar pagar masjid shah alam kerana semua pintu masuk berkunci..maksudnya tak dibenarkan masuk untuk tidor... sebenarnya bukanya rombongan aku saja bermasaalah macam ni .. yang sempat aku tanya kebetulan aku jumpa di pintu pagar tadi dari terenganu dan johor ...
Pada saya dalam keadaan ada program besar sebegini tidak sepatutnya pehak pengurusan masjid dan JAIS menutup pintu pemikiran untuk mencari satu jalan memudahkan orang luar selangor menghadiri program besar PAS ini..
Apabila Selangor di tadbir oleh PR, JAIS juga dibawah bidang kuasa kerajaan negeri .mengapa kerajaan negeri tidak memberi kelongaran 2 atau 3 hari pada masjid yg berbekatan dengan program ini dibuka 24 jam,segi keselamatan kita ada unit amal untuk sama-sama bekerjasama.
Dalam sudut ini apa bezanya antara pentadbiran PR dan BN ?
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong