INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Jumaat, Disember 13, 2013

Syeikh Abdul Quader Mullah di hukum gantung.

 Ratusan ribu warga muslim Banladesh hari ini dan semalam keluar beramai-ramai membanjiri kota Dhaka berhimpun menuntut penggubalan undang-undang dan mengkritik sistem perundangan Bangladesh.

Perhimpunan yang di anjurkan oleh Jamaat E Islami yang merupakan satu jemaah islam terbesar di Bangladesh,juga adalah berikutan hari ini adalah tarikh pemimpin Jamaat E Islami,Syeikh Abdul Quader Mullah di hukum gantung.

Ratusan ribu warga yang berhimpun berdemontrasi sambil melaungkan kalimah-kalimah Allah,membacakan ayat-ayat suci Al Quran,juga doa buat Syeikh Abdul Quoder.Turut sama mereka melaungkan slogan ANTI KERAJAAN SEKULER BANGLADESH dan ANTI HASINA MURTAD.

 Pada tahun lalu dunia di kejutkan dengan kebangkitan umat islam Bangladesh yang berjumlah ratusan ribu telah bangkit memperjuangkan penegakan Shariah di Bangladesh dengan menuntut pemerintah yang sedia ada turun dari tampuk pimpinan.
Pada tahun lalu juga dunia muslim di kejutkan dengan pelbagai kejutan dari umat muslim Bangladesh termasuk kekuatan mereka yang berjumlah ratusan ribu,keberanian mereka dalam mempertahankan Islam,dan keupayaan mereka melumpuhkan kesatuan tentera-tentera Bangladesh (dengan tangan kosong tanpa bersenjata kerana jumlah mereka yang terlalu ramai)setiap kali berlaku pertempuran yang melibatkan Masjid dan Al Quran
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong