INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Rabu, Mei 21, 2014

MAZLAN MEMFAILKAN SEMULA SAMAN TERHADAP ANUAR MANAF

Petang semalam, 20 mei, peguam saya Tuan Hj Harris Abdullah, telah memfailkan saman di Mahkamah Tinggi Temerloh, terhadap YB Anuar Manap, Ahli Parlimen Sekijang, yang juga Presiden Majlis Belia Felda Malaysia(MBFM) dan Wan Zawawi Wan Zin, Exco MBFM.

Saman dikemukakan ekoran kegagalan mereka berdua melaksanakan keputusan dari kes Saman Fitnah yang dikemukakan saya. Pada 11 nov 2013, kedua2nya telah memohon maaf dan menarik balik fitnah di hadapan YA Hakim Rusila Yup berhubung dakwaan kononnya saya menyelewengkan duit kemenangan kes perahan minyak peneroka Felda Kemahang 3, Kelantan.


Namun, penyelesaian gantirugi seperti yang dipersetujui telah gagal dilunaskan meskipun sepatutnya dibuat dalam tempoh sebulan. Tempoh yang lama telah diberi, bahkan peringatan juga telah di hantar. Tapi, tiada sebarang maklum balas positif dari pihak mereka, melainkan alasan yang tidak relevan.

Oleh kerana mereka tidak mahu menghormati keputusan mahkamah, saman terpaksa dikemukakan. Kalau mereka tidak berpuashati, jawablah di Mahkamah....

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong