INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Rabu, September 24, 2014

UCAP TAMA DATO' MB SELANGOR

KENYATAAN MEDIA | 23 SEPTEMBER 2014
PELANTIKAN YAB DATO’ MENTERI BESAR SELANGOR

Saya bersyukur ke hadrat Allah SWT di atas pelantikan ini dan saya menjunjung kasih di atas perkenan Tuanku Sultan melantik saya sebagai Dato’ Menteri Besar.

Saya mengambil kesempatan ini untuk merakamkan terima kasih kepada YB Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail, Presiden KEADILAN dan YB Dato’ Seri Anwar Ibrahim, Ketua Umum KEADILAN serta seluruh Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) dan Ahli Dewan Negeri (ADN) Selangor atas kepercayaan serta sokongan untuk saya menerajui Negeri Selangor. Ketika yang sama, saya menghargai dokongan daripada 15 Ahli Dewan Negeri DAP dan Pakatan Rakyat.

Selaku Menteri Besar Selangor yang baru dilantik, saya akan mendukung institusi demokrasi berparlimen dan raja berperlembagaan. Saya berjanji akan menggalas amanah ini dengan penuh tanggungjawab, jujur dan berintegriti untuk memperkukuhkan Negeri Selangor sebagai sebuah negeri yang maju, harmoni serta bersatu – padu.

Pentadbiran Kerajaan Negeri Selangor akan melaksanakan konsep Negeri Pembangunan atau developmental state berlandaskan amalan tata kelola yang baik, ketelusan dan kebertanggungjawaban.

MOHAMED AZMIN ALI
YAB Dato’ Menteri Besar
Negeri Selangor Darul Ehsan

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong