INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Selasa, Ogos 30, 2011

Hajjah sitt al-wuzara yang sebenarnya



segala informasi disini diambil dari laman facebook gaysec dan 'pendedahan eksklusif siapa sebenarnya MHSAW'.. kepada yang tidak mengetahui mengenai MHSAW (makcik hajjah sitt al wuzara) ini, dia ini adalah rakyat malaysia yang telah murtad dan bukan itu saja, dia juga telah menghina dan mencaci kaw-kaw agama Islam.. berikut adalah cerita yang tubelawak rumuskan sepanjang sebulan
mengikuti #opsramadhan bersama gaysec dan group pendedahan..

pada mulanya, pihak gaysec telah tersalah target.. pada ketika ini ramai menyangka pihak gaysec tidak bersikap profesional dan hanya sekadar 'script kiddies' pada masa yang sama telah membuat fitnah melulu ke atas arlene tan.. anda sebenarnya telah tersalah.. disebabkan propaganda ini, pihak gaysec telah mengumpul bukti yang cukup untuk membongkar rahsia makcik hajjah serta kuncu-kuncunya dan juga group-group murtad lain di malaysia..

link : bukti arlene tan related dengan makcik hajjah
link : bukti arlene tan terlibat dengan group aethist



kemudian apabila makcik hajjah berseronok kerana pihak gaysec telah tersalah target.. dia telah menulis surat cinta kepada gaysec.. hal ini juga telah mengantoi-kan dirinya kerana ada diantara rakan mereka (kuncu murtad) telah berkongsi rahsia makcik hajjah melalui email.. inilah rupa makcik seperti yang dikongsikan oleh kuncu-kuncu mereka sendiri


adlin abdul jalil 2011

kalau diperhatikan pada surat cinta untuk gaysec itu, memang sama warna kuku dia kan.. lagipun inilah rahsia yang telah dipecahkan oleh kuncu-kuncunya sendiri.. apa lagi bukti yang anda mahu? jadi siapakah gadis didalam gambar ini? berbalik kepada entry panas yang ditulis oleh 1peluru.. makcik hajjah ini sebenar-benarnya adalah adlin binti abdul jalil.. seorang rakyat malaysia beragama islam yang telah murtad juga telah menghina islam tahap kronik..


info adlin sepenuhnya
jadi sekarang ni, pihak gaysec dan group pendedahan telah menjalankan tugas mereka dengan baik.. terpulang kepada pihak berkuasa untuk mengambil tindakan.. bagaimana dengan kita? mari kita sign e-petition ni beramai-ramai untuk menunjukkan sokongan kita agar mereka-mereka ini (murtadin) dibawa ke muka pengadilan dan diberi tindakan undang-undang..

petition : sokongan tindakan undang terhadap geng2 murtad

** sekiranya benar adlin abdul jalil bukanlah makcik hajjah sitt alwuzara kenapa sehingga sekarang masih belum ada laporan polis dari empunya badan ataupun wakil empunya badan?


checkmate!!


rujukan 1 : gaysec.net
rujukan 2 : group pendedahan eksklusif

copy artikal dari SINI
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

Pak Mat berkata...

Jika betol betina haram jadah ni... pihak berkuasa wajib ambil tindakan keras sebagai pengajaran.Pihak berkuasa jangan penakut untuk ambil tindakan paling keras. Biaq dia kenai langit tinggi ka rendah. betina ni paling haram jadah menghina Islan dan Rasulullah SAW... Jika ikut Aku, Aku sula sampai mampoih....

Tanpa Nama berkata...

Depa sebok la Pak Mat, nak dakwa Mat Sabu, dah ada lebih 50 lapuran. Kes ni kecik je ala cuma hina Islam dan Rasullallah je lain la kalu hina pemimpin UMPORNO atau pemimpin depa, dia kejar sampai lubang cacing.

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong