INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Isnin, Januari 30, 2012

PERJUMPAAN BLOGGER PR PAHANG

PAS
Khabarnya, PAS Pahang telah mengadakan Konvensyen ICT dan Media Baru 2012 Peringkat Negeri Pahang di Darul Amin, Sg.Gau pada 28 Januari lalu

Tahniah pada PAS Pahang dengan program-program yang begini dapat mengiratkan lagi silaturahim sesama blooger ...
boleh berkenalan sesama blogger ....
selama ini kita tidak berapa tahu blogger PAS Pahang ...
Cadangan saya pada Blogger PAS Pahang buat satu web senarai blogger-blogger PAS Pahang agar ia mudah untuk diurus dan agar tidak membawa haluan masing-masing...
Aper pun "TAHNIAH"

PR / KEADILAN
Perjumpaan para Bloggers dan FaceBookers yang progresif dari Negeri Pahang di Kuala Krau.
Sila hubungi saya di talian 019 9882115 atau melalui emel: Lksuhaimi@gmail.com dan saya juga adalah blogger lubokkawah.blogspot.com dan facebook saya adalah diatas nama Suhaimi Bin Said dan Haji Suhaimi, manakala Twitter saya menggunakan lksuhaimi./

Saya alu-alukan program seperti ini
Kalau ader undangan insaAllah saya akan hadir..


Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong