INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Ahad, Disember 16, 2012

RADIO CILIFM SUDAH KENA BELI ?

Apa yang berlaku dalam pengurusan  ChiniFm sebenarnya ... Pilihanraya sudah terlalu hampir ,.. harap-harap ia akan seperti sediakala .. Apa pun di bawah ini antara sorotan yang rasanya mudah untuk kita fahami..




Salam.. Ada seorang hamba Allah pro rakyat yg dah offer.. Saya yakin radio ni mampu diselamatkan. Tunggu je keputusannya nanti.. Kita sama2 doakan radio ni success. Sekarang saya sedang berbincang.

Memang hingga hari ini kami x dapat dana dari mana2 sumber pun. Segala usaha yg kami buat di Cili fm ni atas inisiatif sendiri.. Dah berbulan bulan kami kerja sukarela ni tapi xde siapa nak pandang. Kami terpaksa keluarkan modal sendiri untuk menampung kos perbelanjaan dan pembiayaan server serta peralatan konti. Saya yg mengasas radio ni pun akhirnya x larat dah nak tanggung.. So terpaksa lah saya lepaskan je medan perjuangan ni.

sedih aku baca kenyataan bro bob ni, kan dah selesai urusan kita so apa lagi nak sedih2, aku tak pandai pasal radio so aku serah kat mu sementara waktu untuk urus nanti bila aku turun sana kita jumpa mu ajar aku , pasal dj-dj yg ada mu boleh buat keputusan nak kekal mereka atau sebaliknya, so elaun untuk dj yg bertugas akan akan pertimbangkan tengok macam mana pendapatan @ hasil selepas aku ambil alih radio ni .... Dj CK jangan cepat melatah , jangan cepat buat andai yg bukan2 terhadap aku ... aku cuma nak selamatkan cili fm dari terjual pada pihak lain, harap maklum
walaupun aku seorang ahli perniagaan tpi bidang perniagaan aku tak ada kena mengena dengan radio , jdi aku cadang untuk sementara waktu aku serah pada mu untuk uruskan cili fm ni bgi pihak aku- sebarang iklan atau apa2 event yg disiarkan melalui radio cili fm , aku mahu semua pembayaran dibayar atas nama syarikat.
aku tak mahu nak kata yg aku pro pakatan atau pro bn, tpi siapa yg kenal aku insyallah dia tahu, bgi aku apa sahaja perbuatan yg kita lakukan Allah maha melihat dan maha ketahui apa pun terima kasih kerana add aku sebentar tadi - moga kita jdi sahabat yg terbaik .

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong