INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Khamis, Februari 19, 2009

LEMBU DAGING.


Rata-rata orang melayu dikampong lebih senang dengan apa yang ada sekarang ...Terutamanya dalam rancangan Felda...

Dari segi kegunaan harian

Belilah sabun basuh jenis apa pun dia akan kata breeze.

dan belilah ubat gigi jenis apa pun dia akan kata colgate.
Kalau kita kata buah sawit sekarang murah ...Dia akan kata "mujur laku....."

Kalau kita kata Palestin kena bom...... dia kata ..."ah bukannya diMalaysia...."

Kalau kita kata Menteri Umno makan rasuah ...dia akan kata ah..."dia bukan ambik harta kita....."

Kalau kita kata PR akan buat perubahan yang lebih baik dari umno...dia akan kata"dulu aku naik basikal sekarang aku naik kereta"

Kalau kita kata Pas mengajak kita menuju kejalan kebenaran dia akan kata .".tok nenek aku dulu semua tak masuk Pas ...jadi masuk neraka semualah ?"

Kalau kita kata ..Kita jangan percaya kat TV dan Akbar 100% ..dia akan kata....."kalau dia tipu lama dah dia kena saman".

Kalau kita kata ..kita dah tua ni...tak lama lagi kita akan mati...dia akan kata " semua orang akan mati"..

Kalau kita kata ....buat maksiat itu menuju kejalan neraka ...dia akan kata..".surga neraka bukan awak yang menentukan"

Kita harus sesekali tenguk internet...dia akan kata...."AKU LEBIH DULU MAKAN GARAM DARI KAMU".....

saya kata "saya kurang makan garam kerana saya ada darah tinggi"...dia kata .."sama.."

saya kata "Umno rasuah...rasuah umno " dia kata .."dah jadi darah daging dah..."



Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong