INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Ahad, Februari 08, 2009

TERKENANG MASA DULU.

Salam sejahtera
Masa ini rata-rata blog memperkatakan bab Negeri Perak...
Dari saya....
Saya tertarik dengan sesaorang yang ada dibelakang bekas MB perak.....Apabila membaca beberapa kenyataan akbar dan blog .Teringat masa saya kecil-kecil dulu yang berlaku dikampong saya sendiri.
Seorang pembeli dan peraih kelapa yang nampak bodoh dari pandangan penduduk, sering menjadi sasaran penduduk untuk meminjam duit,apabila tak bagi penumbuk mesti singah kat pipi peraih tersebut dan apabila berlakunya 13 may peraih yang nampak bodoh dan tolol itu menjadi agresif memperlakukan bermacam-macam kepada penduduk dengan senapang patah ditanganya.Penduduk menjadi terkejut bagaimana senapang ada ditanganya dan dia terlalu agresif .....Saya ada mendengar arwah ayah bercerita dengan kawanya "tunggu habis darurat aku cari kau..."
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong