INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Rabu, September 16, 2009

BLOG PRO UMNO (INDAH BAHASA ?)






Secara peribadi saya tak tergamak kata macam ini...biarlah orang lain kata ....Berkata sampai tahap menghina...bukan budaya saya..

Semalam golongan paria dalam MIC mencadangkan diletakkan 'kalungan selipar' pada gambar bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad ekoran kenyataannya yang didakwa mencampuri urusan dalaman MIC.
”Sukar untuk memisahkan MIC dengan Samy Vellu kata Muniandy, salah seorang perwakilan.yang juga mendakwa kenyataan Dr. Mahathir menjatuhkan maruah Presiden parti itu, Datuk Seri S. Samy Vellu.Malah Muniandy juga menyifatkan Samy Vellu sebagai 'pokok ara' dengan akar yang teguh dan tidak akan berganjak walaupun ditiup angin kencang dan menyifatkan Samy Vellu sebagai penyelamat dan pengawal masyarakat India di negara ini.Paria-paria ini menggangap Samy Vellu telah seperti tuhan mereka. Inilah akibatnya memberi betis kepada paria-paria berada dalam Kerajaan ini.Langsung tidak menghornati bekas pemimpin yang telah banyak berjasa bukan sahaja kepada paria tetapi kepada rantau ini.Sebab itulah Bristish meletakan mereka ini di dalam estate-estate untuk menoreh getah pada siang hari dan dibina kedai tuak untuk mereka menikmati tuak pada malam hari.

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

Hanisham Ab Halim berkata...

Huhhhh.. kasar betul ayat dia. Sampai menghina lagi...

BUJANG SUSAH berkata...

Salam bang GP.. Berkenaan masalah abg tu.. Abg guna IE atau firefox..? Abg dah cuba remove cookies dan history x? sbb sy rasa bukan pc yg problem tu.. rasanya x perlu format..

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong