INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.WHATSAPP 0139609230

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Khamis, September 10, 2009

HANTU ? TOYOL ? ATAU KEBETULAN





Kapet baru masjid ...warna biru lagi...
malam tadi masa sujud terpandang ..macam-macam ..hantu toyol lah....hantu umnolah...
last sekali buat 8 rakaat bla....minum kedai....
malam ni cari tempat yang tak ada gambar toyol..

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

Webmaster@Echam berkata...

Pakcik,
Lawak betul gambar tu. Hahhahah.. sempat lagi pakcik snap gambar tu....

Tanpa Nama berkata...

imaginasi otak sempit buat malu orang felda je dapat duit raya sapu jugak

YANG GAMBI berkata...

Salam, nak beramal tak kira di mana-mana, kenapa dalam solat kita masih lagi diganggu syaitan ?

masih lemahkah kekhusyukan solat kita, sehingga begitu mudah terlayang perkara-perkara begitu ?

LKTP1328 berkata...

Kah, kah, kah...memang melucukan....

Tak tau nak cakap apa....

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong