INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Isnin, November 16, 2009

Keadilan Chini Syok sendiri

Ini cerita Chini jer.....
Lama dah aku pendam perasaan ni......dan malam aku keluarkan juga.....lantak ko orang nak marah ke nak apa aku tak kisah.....
Ni kesah parti keadilan Chini.....apa masaalahnya.....
Yang saya ingat dah dua kali dah Dato'Fauzi datang Chini tak bagitau orang-orang pas....apa pasal..?kalau tak suka pun tampal la...posta kat pokok biar kita orang tau ...boleh kita pergi....atau bagitau ketua pas cawangan ....biar cawangan perbesarkan......
Terbaru dato' Fauzi datang Chini beri taklimat berkaitan dengan Felda katanya ...bagi saya itu penting......ia info untuk peneroka ...tapi ketua cawangan semua tak tau......apa hal ni...........

Nak bagi tau ko orang semua....dalam chini ni....kalau pilihan raya walau pun keadilan bertanding orang pas inilah yang bekerja.........harapkan orang keadilan ....dalam satu rancangan adalah seorang dua itu pun datang cuma nak makan dan duduk jer.......Tapi kita tak kisah pun ....... Tapi kalau ada program keadilan ...langsung tak beritau kita .......kalau datang pun kita bukan nak makan .....kita tak kelapaq......kita nak info berita jer.......lepas tu kita balik....jangan takut lah.....kita tak akan rapat dengan orang atas-atas ko rang tu................
Saya nampak keadilan Chini ni......syok sendiri.........macam lah hebat sangat .......kuat sangat.....
Pilihan raya akan datang kalau keadilan bertanding cuba jangan minta bantuan Pas Chini ....saya cabar......Nak tau langit tinggi atau rendah.....
Mungkin dalam kepala orang-orang keadilan Chini mengangap orang pas chini taraf kelas bawahan...."jangan risaulah ....orang-orang pas ni buat apa pun ia tetap pangkah kita"....
Ini cerita di Chini semasa dibawah kekuasaan UBN...Kalau dah PR menang nanti tak taulah....



Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong