INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Khamis, Disember 17, 2009

Aku tak jumpa..........hampehhhhhhhhhhhhhhh

Dari semalam lagi aku cari tak jumpa apa punca ahli parlimen tak datang bersidang sedangkan itu adalah amanah rakyat pada dia....
Pagi tadi sambil minum dikedai kopi dan sembang bab ini pun tak ada yang beri alasan yang munasabah untuk tidak datang....petang tadi sembang dengan Ketua cawangan pun ......tak boleh nak jawab ....dan malam ini baru tadi sembang dengan bendahari Dun Chini pun apabila saya ajukan soalan dia tak boleh nak jawab.....
Kalau saya ahli perlimen saya akan datang dan tak akan tertinggal walau pun sehari...
Apa alasan saya jika saya tak datang.....sedangkan jadual dah tahu berbulan sebelumnya....
  1. Kalau ada jemputan kenduri ..saya boleh datang sebelumnya....
  2. Kalau saya pergi umrah saya boleh pergi hari lain.....
  3. Kalau ada jemputan keluar negeri boleh beritahu bahawa tarikh tersebut saya ada persidangan...Kalau dia memerlukan saya dia boleh cari hari lain...
  4. Kalau bini masuk hospital .. talipon 3G adakan..?
  5. ....................................
  6. .........................................
  7. .............................................
  8. ..........................................................
  9. ................................................................
  10. ........................................................................
Sebenarnya YB-YB ni banyak yang mementingkan diri sendiri...duit....pulusss............
lepas tu buah seribu alasan....tak kena gaya sebut ayat Quran lagi........

Semua hampehhhhhhhhhhhhhhhhhh...............................................
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong