INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Rabu, Mac 10, 2010

REDtone Mobile



REDtone Mobile 013-Pendapatan RM30k setiap bulan. Terbaru di pasaran!
RM100

AMARAN!! INI BUKAN BISNES TOP UP!

Revolusi dunia topup airtime telah pun tiba… Bermodalkan pendaftaran RM 100 REDtone Mobile, anda akan diberikan nombor pendaftaran 013 dari CELCOM dan boleh mula menjana pendapatan lumayan!
Kadar rata 0.23 sen seluruh Malaysia. Sangat menjimatkan dikalangan pengguna prepaid.

Redtone International Berhad mempunyai equity syer sebanyak 30% dengan CELCOM. Sudah 12 tahun didalam bidangnya. Lebih 15 000 outlet boleh topup reload REDTONE. Pasif income , kerja sekali pendapatan sampai bila2.. jangan lepaskan peluang ini. Ramai lagi pengguna di luar sana belum mengetahui peluang hebat ini..anda adalah pioneer!

TIADA ISTILAH PANGGILAN KE SERVER SISTEM…. DAIL TERUS KE SEMUA TALIAN DENGAN KADAR RENDAH……….MUDAH & MENGUNTUNGKAN.

Potensi pendapatan pasif sehingga 5 angka sebulan.. jadi bertukarlah ke talian REDTONE mulai dari sekarang..

Keterangan lanjut:
hubungi saya omarsahlan@gmail.com
atau pergi kekedai saya no.8 Gerai Biro Ekonomi Chini 04
http://redtone.webs.com


Ulasan saya.
  1. Saya sudah mengunakan REDTONE MOBILE ini hampir 6 bulan setiap bulan saya hanya perlu isi RM40.00 sahaja dan saya puas mengunakanya.
  2. Sebelum itu saya mengunakan line syarikat lain , bulanan saya kena bayar RM 53.oo dan saya puas mengunakanya.
  3. Sebelumnya lagi saya pakai top-up biasa dan sebulan saya membelanjakan RM70.00 keatas.
  4. Jadi tepuk dada tanya selera.........
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong