INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Selasa, April 13, 2010

ISU APCO DALAM FACEBOOK

Tarmizi Mohd Jam Umno kini tercungap-cungap menangkis serangan Anwar Ibrahim dgn pendedahan berani, membongkar agenda sulit APCO-Kerajaan Malaysia yang dikepalai Najib Tun Razak. Apakah ini idea tulen beliau? Atau ada pihak yang mencadangkan dan siapakah pihak yg tidak bertanggungjawab itu? Dan kenapa pemimpin BN tak menjawab dengan jelas berkaitan isu kontroversi ini?

2 jam yang lalu · ·
50 dari 59
Maba Budu
Maba Budu
sampai Yahudi pun mahu jemput DSAI, maka tentulah dia manusia yg hebat...... Najib lulusan apa ? Mahatir lulusan apa ? Pak Lah lulusan apa ? Apa kena mengena dgn lulusan ?
sejam yang lalu
Mohd Khairi
Mohd Khairi
hahahahaha anwar memang hebat di mata yahudi.... sebab tu yahudi sayang anwar...dan anwar pun suka disayangi yahudi...

dah kalau takder kelulusan macam TMJ orang nak panggil dengar cakap apa????cakap merapu???

persoalannya kenapa yahudi sayang anwar?????
sejam yang lalu
Maba Budu
Maba Budu
Yahudi sayang Anuar ? Hehe. Sekarang ini dlm isu Apco yg terlibat dlm pentadbiran dan Pdrm, siapa yg sayang Yahudi ? Siapa yg tentang Yahudi ?
sejam yang lalu
Mohd Khairi
Mohd Khairi
APCO kerajaan bayar...hubungan master and servant. Kita bos APCO kuli kita bayar gaji dia...

Yahudi bayar anwar, yahudi bos anwar ????????
sejam yang lalu
Mohd Khairi
Mohd Khairi
KELDAI TUNGGANGAN!!!
sejam yang lalu
Maba Budu
Maba Budu
so sekarang Kerajaan byr Yahudi untuk ikut telunjuk YAHUDI LAKNATULLAH. Dan Yahudi bayar kat Anuar untuk terus tentang YAHUDI LAKNATULLAH. ? Kerajaan Negara Islam MALAYSIA hilang panduan dlm memilih penasihat negara. Sampai MUSUH ALLAH pun di jemput masuk. Adakah sudah tiada company lain dlm dunia ni ?
sejam yang lalu
Endong Jawa
Endong Jawa
bagusnya bercakap dengan bukti...mana bukti anwar anak didik yahudi...?..
kes APCO ada bukti...!
sejam yang lalu ·
Maba Budu
Maba Budu
bukti ? Hehe. Perlu bukti bg Amno ? Mereka hentam saja. Janji puas hati. Matlamat menghalalkan cara adalah anutan mereka.
sejam yang lalu
Mohd Khairi
Mohd Khairi
Sejak bila orang PR percaya Malaysia negara Islam????? PAS kata Malaysia negara Islam ker???? DAP pun kata juga ker???

Kalau nak cerita pasal pengaruh yahudi ni, komputer yang kau pakai tu pun ada unsur kepentingan yahudi...

Persoalannya kenapa kawan2 anwar di US semuanya yahudi. Yayasan yang anwar pengerusikan juga milik yahudi???Kenapa yahudi lantik anwar berahim????
...Lihat seterusnya..
sejam yang lalu
Muhamad Amin Abdul Wahap
Muhamad Amin Abdul Wahap
YANG PASTI RAKYAT BUKAN LAGI KELDAI,TAHU MENILAI MANA KACA, MANA PERMATA...KEKECEWAAN ORANG MELAYU PADA UMNO.....CUKUP DIBERI PELUANG MEMERINTAH NEGARA, KITA BERI PELUANG PADA PAKATAN RAKYAT.TITIK.
sejam yang lalu
Mohd Khairi
Mohd Khairi
Endong> ko pergi check penglibatan nuar berahim dengan IIIT, CFR,Brooking Institute,National Endowment for Democracy,International Crisis Group, Foundation for the future dan GIM.

semua badan yahudi...
sejam yang lalu
Mohd Khairi
Mohd Khairi
Orang melayu tak kecewa ngan UMNO, yang kecewa penyokong PAS dan PKR jer kerana mereka tak dapat lagi memerintah pusat..Yang kecewa adalah DAP kerana melayu UMNO masih lagi menjadi PM.
sejam yang lalu
Maba Budu
Maba Budu
negara islam tu wa perli lu sj. Tak kan negara islam yg lu agung2 tu sanggup lantik Musuh Allah jd penasihat negara. Bab komputer tu darurah, tak de pilihan, so kita boleh guna,namun wajib guna dlm linkungan yg di benarkan agama sj, berbanding memilih penasihat negara, kita ada byk pilihan company dlm dan luar negara, tp kenapa pilih Musuh Allah ? Anuar yg tentang Apco/Yahudi tu pun Yahudi masih suka kt dia ker ? Patutnya kita berbangga dia di hormati oleh Yahudi.
sejam yang lalu
Endong Jawa
Endong Jawa
khairi..nanti aku chek ...
sejam yang lalu ·
Mohd Khairi
Mohd Khairi
APCO ni dia nasihat apa sebenarnya kalau kau tahulah..

Yahudi hormat nuar berahim pasai apa????
"tak sesekali reda yahudi dan nasara sehingga kamu ikut jejak langkah mereka"
...Lihat seterusnya..
sejam yang lalu
Endong Jawa
Endong Jawa
nak tanya jer...yahudi main angka 1 indon pun main angka 1 malaysia pun main angka 1 apasal ye...
sejam yang lalu ·
Mohd Khairi
Mohd Khairi
Abis tu bila kita kata Allah tu 1 maknanya kita ikut yahudi jugak kah????

dasar bagahllllll
58 minit yang lalu
Maba Budu
Maba Budu
abis tu kenapa la Apco - Yahudi laknatullah tu juga yg pimpinan negara pilih, sedangkan ko pun tahu yahudi tidak akan sekali2 reda ! Kita yakin Yahudi hormat Anuar kerana keilmuan dlm berbagai bidang yg ada dlm diri dia. Ini kita semua kena akui walaupun pahit, segala senarai tu mengesahkan Anuar memang memang hebat sehingga terpilh. Sekian. Wassalam.
55 minit yang lalu
Muhamad Amin Abdul Wahap
Muhamad Amin Abdul Wahap
sya pun bukannya baik sangat dan bukannya ahli pas.saya pilih PAS untuk berubah menjadi lebih baik, dan ramai orang yang saya jumpa berubah kepada yang baik sejak berjinak-jinak dengan pas...
54 minit yang lalu
Mohd Khairi
Mohd Khairi
Perkhidmatan APCO tak ada kena mengena dengan geoglobal politics tetapi advisory dalam hal public relation termasuk online media.

keilmuan nuar berahim??????? hahahahaha
ijazah persuratan melayu pun 3rd class.keilmuan konon....
52 minit yang lalu
Maba Budu
Maba Budu
1 apa2 pun BUKAN isu. Isu nya di sini ialah melantik MUSUH ALLAH ke dlm negara dan bekerja dlm pentadbiran negara dan PDRM. Ini yg kita tentang. !
52 minit yang lalu
Mohd Khairi
Mohd Khairi
pas buat kita jadi baik??????
hahahahahaha

kutuk sana, keji sini, aib sana fitnah sini,,, baik????????
50 minit yang lalu
Mohd Khairi
Mohd Khairi
siapa yahudi yang kerja dalam pentadbiran negara atau PDRM????

Hang pergi syarikat intel kat penang dan kedah, hang tanya orang atasan dia, warganegara amerika bangsa apa???

pastu hang pi ngadu kat LGE dan Azizan razak, ada yahudi kerja kat Malaysia..
46 minit yang lalu
Maba Budu
Maba Budu
dgn hanya ijazah persuratan melayu itu , tp dpt pengiktirafan dunia? Memang hebat, tp dia memiliki ilmu lain termasuk pengetahuan Islam yg baik serta pengalaman2 dlm jawatan2 penting kerajaan yg telah mengangkat martabat dia sehingga di akui dunia termasuk Yahudi. Terimalah hakikat ini walau pun pahit.
45 minit yang lalu
Muhamad Amin Abdul Wahap
Muhamad Amin Abdul Wahap
bapak penyamun/penyangak yang beragama islam pun kalau dengar orang kutuk islam mesti marah punya...sekarang nie pas marah pada umno kenapa tolak islam,kenapa agama suku politik suku....sekular lah tu...
44 minit yang lalu
Maba Budu
Maba Budu
m. Khairi. Ana undur diri. Ana mohon maaf kalau ada terkasar bahasa. Sekian. Asslmwth.
43 minit yang lalu
Mohd Khairi
Mohd Khairi
tanya anwar apa pendapat dia bila Lina Joy nak murtad????

kenapa yahudi tak nak lantik qardawi atau tantawi bagi talk????

pengalaman dlm kerajaan????? nak jual malaysia pada yahudi adalah masa krisis 97/98...


korang ni semua buta sejarah, banyak sangat benda peram..
42 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
Umno-APCO fitanah ke sdra khairi? Kenapa Najib tak jawab. Terangkan kepada rakyat apa APCO buat dalam Kjaan dan Bukit Aman. Rakyat nak tahu juga?
42 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
umno dah sesak nafas ni... minta Apco tolong selamatkan. habih duit rakyat RM23 juta sumbat kat Apco. sbagai umat Islam tak akan halalkan duit mereka diberi kepada APCO.
40 minit yang lalu
Mohd Khairi
Mohd Khairi
Perkhidmatan APCO tak ada kena mengena dengan geoglobal politics tetapi advisory dalam hal public relation termasuk online media.
40 minit yang lalu
Mohd Khairi
Mohd Khairi
APCO tak buat apa2 kat bukit aman TMJ kalo tak tau citer tolong jangan melalut..
39 minit yang lalu
Muhamad Amin Abdul Wahap
Muhamad Amin Abdul Wahap
sudahlah...ana mau tidur dulu,sok tak bangun subuh plak.mintak maaf kalau ada yg tersinggung,ASALAMMUALAIKUM
36 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
Kalau tujuannya elok sdra khairi, tolong najib beri penjelasan dan jangan nak berdolak-dalik macam musa hassan pada peringkat awal. tak ada rasa 'bimbangkah' sdra dgn peranan yahudi ni. apa jenis manusia kamu ni, dah terang lagi bersuloh masih nak berdolak-dalik. tolong bagi penjelasan yang kamu tahu apa kaitan APCO dgn kjaan Msia sekarang?
24 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
sdra khairi kena jawab? apa hubungan APCO dgn kjaan sekarang? Dan apa projek dua egen Israel itu kat Bukit Aman? Nampaknya sdra khiari lebih tahu dari pemimpin Umno yg lain sampai tak seorangpun yang mahu memberi penjelasan. silakan...
22 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
Ketua Polis Negara (KPN) Tan Sri Musa Hassan yang berdolak-dalik mahu Ketua Pembangkang, Dato' Seri Anwar Ibrahim membukti dan memberi maklumat lengkap tentang dakwaannya wujud ejen Israel dalam PDRM makin menyerlahkan 'temberang' kerajaan.
21 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
Kertas siasatan tegas Musa, hanya akan dibuka setelah polis mendapat maklumat atau bukti lengkap dari Anwar, sungguh mengelirukan seolah-olah polis tiada inisiatif membuat siasatan untuk membuktikan dakwaan, sebaliknya hanya memperolehi bukti tersedia dari Ahli Parlimen Permatang Pauh itu.
21 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
Anwar dalam sidang medianya 8 April lalu, mendedahkan Minit Mesyuarat Jawatankuasa Kira-kira Awam (PAC) bertarikh 11 Ogos 2008 yang memetik kenyataan pengerusinya, Dato' Seri Azmi Khalid yang memperakui kemungkinan Isreal mempunyai akses kepada maklumat negara.
21 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
Pada mesyuarat PAC bagi membincangkan prestasi Khazanah Nasional, Azmi melahirkan kebimbangan tentang kemungkin maklumat rahsia kerajaan akan bocor kepada pihak lain. Dalam perbincangan itu, Azmi ada menyebut antara lain berbunyi "Ha! Perolehan baru ini melibatkan Israel. Ini amat menakutkan kerana orang ramai mempunyai akses kepada semua maklumat kita. Israel bekerja dengan Amerika dan mereka yang melaksanakan sistem keselamatan kerana mereka ingin tahu mengenai semua pihak di seluruh dunia".
21 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
Terdahulu, dalam pendedahan Anwar tentang adanya ejen Israel dalam PDRM, Musa Hassan kononnya mencabar Anwar dedahkan bukti berkenaan dakwaan itu, dilihat cuba menyembunyikan pelbagai maklumat 'yang ada dalam pengetahuannya'.
21 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
Anwar menyebut Ahli Lembaga APCO termasuk dua bekas Duta Israel, Shimon Stein (bekas duta kepada Jerman), dan Itamar Rabinovich (bekas Duta Amerika Syarikat) – serta Doron Bergerbest-Eilon, bekas Ketua Keselamatan Agensi Keselamatan Israel (Israeli Security Agency, ISA) yang lebih dikenali sebagai Shabak atau Shin Bet. Jawatan ini adalah bersamaan dengan pangkat Mejar Jeneral dalam tentera Israel.
20 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
Shin Bet bertanggungjawab menjaga keselamatan dalam negeri Israel, termasuk menghadapi intifada Palestin. Semasa intifada al-Aqsa, Shin Bet memainkan peranan untuk mengenal pasti identiti dan lokasi pemimpin-pemimpin Palestin yang dijadikan mangsa pembunuhan oleh serangan udara tentera Israel, ujarnya.
20 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
Dedah Anwar lagi, Menteri Dalam Negeri pada masa itu telah dimaklumkan mengenai kehadiran ejen Israel di bilik server komputer di Ibu Pejabat PDRM...
20 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
"Tapi yang berkaitan di sini ialah surat kepada Pengarah Logistik (PDRM) Dato' Mahsuri Zainal kepada BPR bertarikh 1 Disember mengenai projek ini yang diserah kepada Masterplan Consultancy Sdn Bhd kemudian subkontrak kepada Asiasoft tanpa mengikut prosedur biasa."
20 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
Katanya, perkara itu juga dikesan melalui satu laporan polis yang dibuat oleh seorang pegawai pasukan tersebut pada tahun sama dan polis telah menjalankan siasatan ke atas kes berkenaan, namun beliau mendakwa pegawai penyiasat berkenaan kemudiannya ditukarkan. "Bila ada sedikit kemajuan ASP Saerah dipindah ke Taiping, kes pun jadi perlahan," dakwa Anwar.
20 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
Menurut Anwar, Jabatan Logistik PDRM sendiri pernah mencadangkan kontrak syarikat terbabit ditamatkan dengan alasan kebocoran berterusan kepada maklumat keselamatan negara dan menghalang pencerobohan kepada sistem keselamatan negara.
19 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
Dalam satu laporan akhbar arus perdana menyebut, Exco Yayasan Pencegahan Jenayah Malaysia (YPJM), Tan Sri Robert Phang mendedahkan menerima lima salinan dokumen dihantar individu yang tidak dikenali berhubung dakwaan salah guna kuasa dan penyelewengan membabitkan sebuah jabatan PDRM.
19 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
Laporan itu dipetik, Robert dilaporkan sebagai berkata "salinan dokumen diterimanya 23 Julai 2008 menunjukan ada penyalahgunaan kuasa dalam pemberian kontrak membabitkan jabatan itu sejak awal tahun ini dengan jumlah keseluruhan membabitkan RM98 juta".
19 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
Namun dalam beberapa laporan selepas itu, Menteri Dalam Negeri ketika itu, Dato' Seri Syed Hamid Jaafar Albar menafikan adanya 'agen' Israel dalam urusan tersebut.
19 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
Dalam perkembangan terkini, Musa Hassan menegaskan Asiasoft, syarikat didaftarkan di Singapura dan berpangkalan di Tel Aviv itu, tidak lagi dibenarkan memasuki Ibu Pejabat PDRM bagi menjalankan kerja-kerja pengkomputeran.
19 minit yang lalu
Tarmizi Mohd Jam
Tarmizi Mohd Jam
apa yang didedahkan oleh Anwar di Parlimen bukan satu tindakan politik tetapi ia adalah masalah keselamatan negara yang diundang sendiri oleh kerajaan.
19 minit yang lalu

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong