INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Rabu, Julai 21, 2010

FELDA TIDAK BANGKRAP ( DAIRY HARI INI )

Pagi tadi masa nak pergi minum pagi lalu depan rumah Mad Shah kena tahan dan terus bercakap belum pun matikan engin...."Mar...memang la felda ni tak berhati perut...tanpa ada perbincangan apa pun tiba-tiba dia buat pemotongan taman semula RM112.00 pada saya....memang felda ni dah bangkrap la...." Saya jawab.."saya dah tau ..saya baca dalam internet.."

Pagi tadi minum dikedai depan kantin...Belum lagi tongkat motor orang dah tegur..."mar....felda tak ada duit dah....Aku taman sendiri pun dia (felda ) potong taman semula RM120.00...duit taman semula dulu pun dia tak habis bayar lagi ...ini dah nak potong dah.....betul la...felda dah tak ada duit....

Petang tadi lalu depan rumah rahman (omaq)..bini dia panggil ajak makan rambutan...sambil tu dia cakap..."betul la...felda bengkrap...dia nak potong Rm120.00 bulan ni"....Aku jawab..."jangan cakap felda bangkrap...awak ada 200 juta tak ?nanti kena saman...Felda bukan bangkrap...mungkin tak cukup duit kut...."

Malam tadi dikedai saya kawan-kawan sambil tenguk gusti 811 astro 90% yang disembangkan pasal potongan RM120.00..
Aku dah tak nak layan...pening kepala memikir....

Saya nak jawab apa ???saya ketua blok pun tak diberitahu oleh Felda...!!!..



Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong