INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Selasa, Julai 20, 2010

FELDA TIDAK BANGKRAP ( PINJAMAN SIUF )

Dia ni peneroka Chini 4 seorang yang mempunyai cita-cita masa depan ..Kadang-kadang kerana memikirkan anak-anak kita sering merenung jauh dan antara perkara yang difikirkan bagaimana untuk menambah pendapatan ..nak mendapatkan projek dengan Techno.orang kuat-kuat dalam rancangan dah ambil...malah dia pun tak cukup projek....modal pun tak ada....
Mengharapkan pendahuluan bulanan mana cukup..RM780.00 berseh dari pejabat...
tak termasuk lagi api ...air...motor...telipon..astro...
tak masuk tel dan astro .. jiran-jiran semua ada..tak tergamak tenguk anak-anak pergi rumah jiran tenguk TV.


Menanti pinjaman SIUF yang tak akan tiba
dan memang tak akan dapat.
disebabkan sudah dua kali borang permohonan dipulang kembali disebabkan syarat-syarat yang ketat yang sukar untuk diterima.



menternak ikan yang kurang bernilai yang tidak memerlukan oksogen (engin Pam)
akibat sudah tidak ada modal lagi

Sekarang aku sedang berbaik dengan beliau..agar beliau mengisi borang PAS...sudah-sudah la...dengan umno tu...Bukanya dapat apa pun....yang dapat orang lain...
(dalam PAS pun tak dapat juga tapi hati puas)
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Adoih kesian pulak En Mat Sampol tue.Yela anak belajar kat oversea lagi nak tanggung.Agaknya sebab apa dia tak dapat cubala peneroka try korek

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong