INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Khamis, Oktober 21, 2010

BUDAK INDON PUN PANDAI KOMEN BELANJAWAN

Petang semalam saya pergi ladang ,melawat orang meracun ...ahli blok kata racun banyak tak kena....sebenarnya bukan tak kena tapi tak meracun pun...
balik singah kat kongsi indon biasalah...sembang-sembang dengan bahasa jawa...dah jumpa geng jawa sesekali kena berbahasa...
Rupa-rupanya dikongsi pun ada computer..siap dengan berokband lagi...
Tapi yang sadisnya dia kata cara bentang belanjawan tak sama dengan indon...saya pun tak faham apa bezanya.....lepas tu dia kata diMalaysia seluar dalam pun ada dalam belanjawan....
Saya dengar macam nak penampar jer...tapi dia cakap serius...dalam hati memang pun..
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

BUJANG SUSAH berkata...

nang malaysia katok njerone kabih bolong kang.. iki belanjawan untuk si sialfools katok njerone bolong kabeh..

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong