INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Jumaat, Oktober 22, 2010

CERITA DARI FACEBOOK TENTANG FELDA

Ditambah pada 11hb Oktober
  • 4 orang sukakan ini.
    • Wak Man Org AMNO ni harap songkok jer tinggi..tapi banggang
      pada 11hb Oktober pukul 11.57 ptg ·
    • Patek Bin Desa Patek
      bagus..dh lama saya nak perjelasan ini di jelaskan bukan hanya kepada pemimpin berprofil tinggi sahaja, penjelasan hendaklah sampai ke peringkat akar umbi.
      cuba buat sessi penerangan yang lebih jelas diperingkat rancangan/wilayah..kosnya pon...Lihat seterusnya..
      pada 11hb Oktober pukul 11.59 ptg ·
    • Ahmad Kasim tunggu jawapan dari pembesaq felda........
      pada 12hb Oktober pukul 12.34 pagi ·
    • Patek Bin Desa Patek
      alamak ada isu baru pulak..x abes-abes..
      KUALA LUMPUR, 11 Okt: Bekas kakitangan Felda, Khamis Saad hari ini mendedahkan bukti mengenai penipuan Felda dalam gred baja yang dibekalkan kepada peneroka.

      Beliau yang juga Pengerusi Alumni Bekas Pen...Lihat seterusnya..
      pada 12hb Oktober pukul 12.43 pagi ·
    • Zahidi Manaf betul tu,sy sokong krn selama ni org atasan hanya di khabarkan yg baik2 saja dari pihak pengurusan wilayah,sbb tu x tahu apa yg jadi terhadap peneroka di felda.dulu bolehlah perbodohkan peneroka kerana kebanyakan peneroka x berpelajaran ,tapi skg generasi ke2 dan seterusnya amat berpelajaran...
      pada 12hb Oktober pukul 9.30 pagi ·
    • Kai Jang saya ramai kenalan di sektor pertanian kerajaan..harga mpob kelapa sawit,harga utk petani berbeza!!!!..wajarnya kita membela nasib petani dr melawan arus..buang fahaman luaran kita....kerna takut pemimpin kita terlibat..anda dulu kata mahu bersihkan pemimpin yang rasuah dan bersihkan parti....mari kita bertindak.anda x berani sbb ada kepentingan.
      pada 12hb Oktober pukul 9.34 pagi ·
    • Zahidi Manaf betulll tu KJ. dalam masalah felda politik patut disisikan.... baru felda dapat berjalan dgn betul.bila org polilitik yg takbir nilah jadinya...bila sebelah pihak yg pegang felda dan yg satu lagi akan cari silapnya...
      pada 12hb Oktober pukul 9.46 pagi ·
    • Melukut Senja Inilah yg sewajarnya dilakukan Felda, dapatkan maklumat sebenar dari peneroka, mengapa mereka tidak puas hati.... dgr cerita program mesra peneroka dijalankan..... tapi kawan lihat lebih kpd melawat je... tiada soal balas, kalau ada pun, tiada pegawai yg benar2 memberi jawapan yg memuaskan.... kalau buat program sekadar melepas batuk ditangga, baik tak payah....memalukan je... pembangkang semakin sehari mendedahkan segala kepincangan Felda....
      pada 12hb Oktober pukul 12.35 ptg ·
    • Melukut Senja ZM, sedikit sebanyak ada baiknya campurtangan politik dlm Felda, dulu, sebelum politik berfungsi dlm Felda, tiada apa-apa keistimewaan kpd peneeroka, malah sesetengah Pengurusan menganggap peneroka tidak ubah macam buruh asing....
      pada 12hb Oktober pukul 12.59 ptg ·
    • Taib Yahya setuju saperti Melukut senja kata ,banyak perkara yang dibuat adalah kerana campurtangan politik khususnya pemerintah sekarang...ujud Felda pun kerana dasar politik UMNO itu sendiri.....bukan sapa-sapa buat...masaalah pakaian tu..janganlah kita jadi ukuran....yahudi pun pakai kopiah...jangan kita hina identiti org lain...kdg2 gajah depan mata tak nampak...tolong sambung sikit..hi3
      pada 12hb Oktober pukul 2.02 ptg ·
    • Shima Rawi betul2...gajah depan mata x nampak....semut di seberang nampak...emmm tul ke?
      pada 12hb Oktober pukul 6.51 ptg ·
    • Othman Parman
      Wan ludin Wan jasa. pekara ini sudah di jelas kan oleh....
      Ybhg Dato 'Dzulkifli selaku pengarah dalam pertemuan bersama ketua-ketua di peringkat kebangsaan yang mana pemimpin tertinggi akan mengadakan penerang dan mendengar sendiri masalah peneroka disetiap wilayah ...
      pada 12hb Oktober pukul 10.33 ptg ·
    • Wan Ludin Wan Jasa Pak Othman , Cadangan yang baik tapi bila agaknya ?. Semakin hari semakin hebat puak pembangkang mencari isu dalam Felda, Jika Felda hanya mengambil Isu yang dimaikan oleh pembangkang sahaja, saya kira tidak boleh menyelesaikan masalah dalam Felda.
      pada 12hb Oktober pukul 11.49 ptg ·
    • Aziz Rompin Yang jelas kita lihat, pembangkang lebih ke depan memikat peneroka dlm menyelesaikan masalah..... hok org mcm kita ni berbuih mulut minta peneroka bersabar..... sehari ke sehari, tahun ke tahun Felda membisu... turunlah ke padang sikit....
      pada 12hb Oktober pukul 11.52 ptg ·
    • Shima Rawi BETUL TU ENCIK AZIZ...
      pada 13hb Oktober pukul 10.14 pagi ·
    • Patek Bin Desa Patek
      banyak isu yg dijelaskan oleh felda kepada peneroka seakan membodohkan peneroka yang semakin hari semakin cerdik..isu kemahang , isu sg koyan 3...bagilah jawapan yg bernas sedikit secara ilmiah..
      kurangkan perkataan" tidak lama lagi, akan di...Lihat seterusnya..
      pada 13hb Oktober pukul 11.06 pagi ·
    • Shima Rawi tu lah pasal,die org lmbt bertindak.
      pada 13hb Oktober pukul 11.12 pagi ·
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong