INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Jumaat, Oktober 22, 2010

MANA 40 ULAMAK ITU HARI ?

Tolong lah ulas...tak kan senyap jer.....
Kalau baik ...berilah hujah.....
Takkan nak jadi syaitan bisu kot...

Saya tak tuduh sesiapa....dan dimana ia diadakan...
yang pasti ia tertulis "islamic fashion festival"
40 ulamak yang masuk umno tempohari ......Peneroka felda kata ia adalah tunjang kekuatan kerajaan dalam agama....
tolong ulaslah fashion ni sesuai ke dalam islam atau sebaliknya
(ulasan tambahan untuk memahami sahabat semua)

CUBA BACA KAT SINI
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

Wanda berkata...

Salam bro...tolong siasat betul2 ..jangan main tuduh je..walaupun rosmah tu aku pun tak suka..tapi tak perlu lah buat fitnah macam ni..nanti diri sendiri yang malu kan dah dpat dosa..tu sebenarnya gambar kat tempat lain.

Sila tengok kenyataan disini http://www.pisau.net/2010/10/fitnah-khawarij-pas-fitnah-terhadap-ds.html

Wanda berkata...

Gambar ni di monte carlo..dan takde kena mengena dgn rosmah..biarlah org umno buat fitnah..tapi jgnla kite pun 2x5 je

Sila tengok kenyataan disini http://www.emirates247.com/islamic-fashion-on-monaco-s-ramps-1.277555

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong