INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Isnin, Disember 13, 2010

D'MART MURAM KPF KITA IKUT SEDIH

Apa cerita sebenarnya dalam D'mart ni...apa kemajuanya setelah KPF ada bersama...?
Banyak cerita yang tak sedap didengar sejak kebelakangan ni...
Yang pasti gas masak selalu tidak ada ....
Barangan dalam kedai selalu berkurangan.....
Kalau dulu kita lihat ruang kedai dan persekitaran cantik dan ceria...sekarang nampak lusuh dan tak bermaya....
Aku tak kisah kalau Dmart nak terlingkup atau bangkrap ...tapi masaalahnya ia dibawah KPF dan aku ada saham di KPF dan sekarang tiap-tiap bulan RM100.00 duit aku untuk KPF...

Saya nampak KPF silap mengambil Dmart dalam keadaan pengurusan dmart yang sama macam dulu...

Saya nampak D'mart perlu rombakkan Pentadbiran dan Pengurusan

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong